  • 11. Data: 2006-03-18 20:09:53
    Temat: Re: HUUURRRRAAAAA!!!
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dvh6nq$crj$1@inews.gazeta.pl...
    > PIS sklada wniosek o samo rozwiazanie się sejmu, chce by wybory odbyly sie
    > przed wizyta Papieza.

    Za wcześnie aby się cieszyć. Wciąż mają duże poparcie :( To ich kolejne
    gierki. Liczą na to, że wyeliminują LPR i Samoobronę. Ale na wcześniejsze
    wybory teraz nie pójdzie PO więc nic z tego. Musimy cierpliwie czekać, aż
    społeczeństwo przejrzy na oczy. Ale haczyk w tym, że wtedy to Pis nie będzie
    chciał już tych wyborów...
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-03-18 20:10:26
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a wlasnie ze TG

    Przecież to nie pl.soc.prawoisprawiedliwość ;)
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-03-18 20:35:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andżelika napisał:
    [..]
    > ludzie uczymy się na błędach, nie wybierajmy kabaretu, bo już i tak jesteśmy
    > pośmiewiskiem na scenie polityki międzynarodowej...

    To wybierz sobie Łukaszenkę, albo Putina.
    Ale nie tu.

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 14. Data: 2006-03-18 20:37:42
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Andżelika" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    > ludzie uczymy się na błędach, nie wybierajmy kabaretu, bo już i tak
    > jesteśmy pośmiewiskiem na scenie polityki międzynarodowej...

    Widzę, że ty się nie nauczyłaś :>
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-03-18 21:53:54
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Coś nie wierzę, by sami zrezygnowali z tych diet. Chwilowo
    > zapowiedzieli złożenie wniosku, a od takiej deklaracji do rozwiązania
    > się Sejmu to bardzo daleka droga.

    Czemu mieliby zrezygnowac? Po to wnosza o samorozwiazanie, aby otrzymac
    jeszcze wiecej mandatow (jeszcze wiecej diet itp.). Choc Twoje rozumowanie
    oczywiscie zachowuje aktualnosc tyle ze przy ugrupowaniach, ktore jak na
    razie sa przeciw (LPR, PSL - maja male szanse na ponowne dostanie sie do
    Sejmu). PO bedzie przeciw z innych powodow

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 16. Data: 2006-03-18 22:31:37
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    > Użytkownik Andżelika napisał:
    > [..]
    >
    > To wybierz sobie Łukaszenkę, albo Putina.
    > Ale nie tu.
    dlaczego przyrównujesz te dwa typki do przedstawicieli polskiej lewicy?
    wybacz, ale każdy ma prawo do własnych poglądów, a jeśli chcesz podyskutować
    o tym co kto myśli, to może na początek spróbuj mnie przekonać czy też
    wskazać mi co na dzień dzisiejszy byłoby lepsze?
    A przede wszystkim wskaż mi nasze polskie odpowiedniki wymienionych przez
    Ciebie dwóch pajaców..;-P

    pzdr
    Andzia

  • 17. Data: 2006-03-18 22:33:09
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    > A przede wszystkim wskaż mi nasze polskie odpowiedniki wymienionych przez
    > Ciebie dwóch pajaców..;-P

    Kto chce cenzurować media? :P
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2006-03-18 22:35:58
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andżelika" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Widzę, że ty się nie nauczyłaś :>
    > pozdrawiam

    nie wszystko złoto co się świeci ;-P Huck...
    czy ci czy tamci...wszyscy mamy we krwi pewne cechy narodowe jak pieniactwo,
    krętactwo itp., więc po co bić pianę skoro niezależnie kto będzie u steru to
    i tak będą afery, przewałki, kumoterstwo ;) takie życie

    pozdrawiam i życzę miłej nocy
    Andzia

  • 19. Data: 2006-03-18 23:26:09
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Przemek R. wrote:
    > PIS sklada wniosek o samo rozwiazanie się sejmu, chce by wybory odbyly
    > sie przed wizyta Papieza.

    Jak w miare grzecznie powiedzieć komuś, że jest idiotą?

    MZ

  • 20. Data: 2006-03-19 00:41:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andżelika napisał:
    > dlaczego przyrównujesz te dwa typki do przedstawicieli polskiej lewicy?

    A czym się różnią, poza oczywiście, że tamci dwaj są na dodatek
    zbrodniarzami?

    > wybacz, ale każdy ma prawo do własnych poglądów, a jeśli chcesz podyskutować
    > o tym co kto myśli, to może na początek spróbuj mnie przekonać czy też
    > wskazać mi co na dzień dzisiejszy byłoby lepsze?

    Ale ja nie mam zamiaru Ciebie czy kogokolwiek przekonywać.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net