-
11. Data: 2004-07-02 11:04:50
Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
Od: "Jacek" <n...@p...onet.pl>
Przyłączając się do dyskusji zapytam:
Jestem sprzedawcą w sklepie komputerowym. Załóżmy, że sprzedałem 10
komputerów do firmy znajdującej się 200 km od mojego sklepu. Załózmy tak
pechową sytuację, że co tydzień wysiada jakiś jakiś podzespół, czy w związku
z tym powinienem jeździć na miejsce i tam dokonywać naprawy, ewentualnie
zwracać koszty dowozu z tamtej firmy do mojego sklepu ? Gdyby tak miało być
to już po kilku wyjazdach kwota na paliwo przekroczyłaby zarobek na sprzęcie
przy obecnych marżach rzędu 5-8%. Jeżeli zgłoszenie okaże się bezpodstawne
to mogę żądać zwrotów kosztów dojazdu + kwotę za stratę czasu ?
Gdzie mogę poczytać coś więcej na ten temat ?
Pozdrawiam
Jacek
-
12. Data: 2004-07-02 18:10:18
Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
Sebol napisał(a):
> OMG "może nie musi" -> a wcześnie piszesz "to drugie". Wprowadzasz ludzi w
> błąd.
Czytaj uważnie i ze zrozumieniem a nie wprowadzisz się w bład :>
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
13. Data: 2004-07-03 12:26:15
Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 2 Jul 2004, Jacek wrote:
[...]
>+ przy obecnych marżach rzędu 5-8%. Jeżeli zgłoszenie okaże się bezpodstawne
>+ to mogę żądać zwrotów kosztów dojazdu + kwotę za stratę czasu ?
Większość hurtowni i sklepów ma w cenniku wyraźnie opisaną pozycję:
"sprawdzenie sprawnego sprzętu" z dopiskiem "opłata pobierana w razie
zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji" (lub coś w tym stylu).
I na dokumencie kupna, w zgłoszeniu automatycznej sekretarki
oraz nalepione na drzwiach serwisu "przed zgłoszeniem reklamacji
nabywca zobowiązany jest zapoznać się z opłatami serwisowymi
z tytułu zgłoszenia do sprawdzenia poprawnie działającego sprzętu" :)
>+ Gdzie mogę poczytać coś więcej na ten temat ?
...u konkurencji na drzwiach ? ;)
pozdrowienia, Gotfryd
-
14. Data: 2004-07-03 17:37:53
Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
Od: poreba <d...@p...com>
Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
news:Pine.WNT.4.60.0407031422210.-505489@Athlon.port
ezjan.zabrze.pl
:
> "sprawdzenie sprawnego sprzętu" z dopiskiem "opłata pobierana w
> razie zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji" (lub coś w tym
> stylu).
Ależ reaklmacja zawsze jest uzasadniona,
może być co najwyżej ropatrzona negatywnie - brak wady.
--
pozdro
poreba