-
1. Data: 2007-11-20 08:12:22
Temat: Gwarancja "door to door"
Od: "glang" <g...@o...pl>
witam.
wypowiedzcie się sprzedając urządzenie z gwarancją "door to door" mam
obowiązek jako sprzedawca przyjąć je do serwisu czy w takiej sytuacji klient
sam sobie radzi?
oczywiście przyjmę ale zastanwiam się dlaczego ludzie nie chcą korzystać z
tej formy reklamacji
pzdr
GL
-
2. Data: 2007-11-20 10:48:43
Temat: Re: Gwarancja "door to door"
Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
Dnia Tue, 20 Nov 2007 09:12:22 +0100, glang napisał(a):
> oczywiście przyjmę ale zastanwiam się dlaczego ludzie nie chcą korzystać z
> tej formy reklamacji
W firmie korzystam chętnie... Bo mam sprzęt zapasowy i nie jest dla mnie
tak ważne ile będzie trwała cała operacja. Zresztą sprzęt uznanych marek i
nie ma problemu.
W domu... korzystam z przymusu :( Szlag mnie trafia jak gwarant ma
podpisaną umowę z jedną firmą kurierską i po zamówieniu kuriera czekam na
niego... tydzień. Wolałbym w dniu awarii zanieść sprzęt do serwisu.
OT wyszedł :)
3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl