  • 1. Data: 2006-07-06 07:26:03
    Temat: Gwarancja
    Od: "Leszek " <s...@N...gazeta.pl>

    Witam, skonczyla sie gwarancja na komputer w maju, a teraz mam usterke
    matrycy, ukazala sie linia biala od gory do samego dolu, cienka na jakies pol
    milimetra. Pytanko - czy mam szanse na naprawe w ramach gwarancji, slyszalem
    o 3 miesiacach "rekojmi" prosze o porade. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-06 17:53:04
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > milimetra. Pytanko - czy mam szanse na naprawe w ramach gwarancji, slyszalem
    > o 3 miesiacach "rekojmi" prosze o porade. Pozdrawiam

    Sam sobie odpowiedziałeś "skonczyla sie gwarancja na komputer w maju"

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098