  • 71. Data: 2007-09-05 16:06:43
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On Œr 05 wrz 2007 01:11:15p n...@o...pl wrote in
    news:1188990675.126503.133770@22g2000hsm.googlegroup
    s.com

    > Ja mam sposoby by się nim zając, naprawde mam, ale po prostu nie mam
    > siły tego ruszać, nie wiem nawet kto to jest, nie chce by mi mówiła,
    > bo wiem, że wtedy by mnie już nic nie powstrzymało przed wywiezieniem
    > go do lasu i przykryciu pod lisciami. Pozatym on siedzi za dragi, wiem
    > że ma duże znajomosci na miescie, dosc znany dealer.

    Chlopie, powiem ci tak: ty po prostu jestes glupi - pozwalasz, zeby
    emocje odebraly ci rozum.
    W sadzie nie masz szans. Nie ma obdukcji, dziewczyna nie ma tez "swoich"
    swiadkow, a ten gosc wprost przeciwnie.
    Co do tego twojego gadania o wywiezieniu do lasu to wez sie nie osmieszaj
    bo pokazujesz ze twoj poziom intelektualny jest mniej wiecej taki sam jak
    tamtego typa i jego kolesi. Wlasnie - jego kolesie. Jesli cos mu sie
    stanie to zgadnij kto wyladuje w lesie jako nastepny?
    Jedyne co mozesz zrobic sensownego to wziac panne i wywiezc ja do siebie,
    inwestowac w psychologow i takie tam...

    BTW: Nie wroze ci przyszlosci z ta dziewczyna. Gwalt i, jak pisales,
    porabani rodzice to gwarancja zrytej psychiki i tego, ze twoj zwiazek z
    nia bedzie przypominal raczej walke niz normalny zwiazek.
    Ale o tym przekonasz sie troche pozniej.

  • 72. Data: 2007-09-05 16:17:22
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On Œr 05 wrz 2007 11:17:21a n...@o...pl wrote in
    ps.com

    > Ciekawe czy tak każdy z Was w wieku 14 lat polecialby zaraz po takim
    > zdarzeniu na policje składać zeznania... Ludzie !! to było jeszcze
    > dziecko, brutalnie pobite, zgwałcone i zastraszone.

    I z tego powodu pewnie ma wystarczyc, ze powie "to ten" i facet laduje w
    wiezieniu?

    > Zastanawiam się czy biegły psycholog, seksuolog + świadek + przeszłośc

    Swiadek czego? Tego ze ja szarpal? A malo to sie dzieciaki szarpia na
    podworkach?
    Jesli nie wszedl za nimi do piwnicy to nie za bardzo ma co zeznawac.

    > sprawcy są w stanie mu zagrozić. 10.09 mamy wizyte u psychologa który
    > siedzi w tych sprawach, myślę, że od niego dostaniemy jakieś
    > wskazówki, co z tym dalej robić.
    > Skoro Ona miała14 lat, to on byłby sądzony jako pedofil ?

    Jak sam napisales, dziewczyna powiedziala ci ze to tobie zalezy na
    grzebaniu w tej sprawie a nie jej. Zachowujesz sie jakby zostala urazona
    twoja duma ze to nie ty byles tym pierwszym.
    Lepiej sie zacznij zastanawiac jak jej pomoc.

  • 73. Data: 2007-09-05 16:25:02
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > zamęt bo?
    >
    > Twierdzisz ze ile powinno byc za gwalt, dozywocie, kara smierci?

    kastracja?

    p,M

  • 74. Data: 2007-09-05 17:36:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wójcik wrote:

    > kastracja?

    Primo: nielegalne.

    Secundo: a co zrobisz, jak zgwałciła kobieta? ;->

  • 75. Data: 2007-09-05 19:06:46
    Od: n...@o...pl

    Nie pozwole żeby za to nie odpowiedział. Nikt nie ma prawa niszczyć
    komuś życia i jeszcze śmiać mu się w twarz.

    Zobaczymy co powie psycholog.

  • 76. Data: 2007-09-05 19:24:29
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "se" <s...@s...org> napisał
    > Jest całkiem sporo ludzi, którzy się boja że sytuacja się powtórzy, przez
    > co są nerwowi przez wiele lat. Broń, którą umiemy się posługiwać i jest
    > skuteczna, może bardzo poprawić samopoczucie. Tylko o to chodzi.

    Z tym, że wątkotwórca ani razu nie wspominał, że się boją aktualnie. Chodzi
    mu albo o sprawiedliwość i zemstę albo pomoc dziewczynie w dojściu do
    siebie. Tak więc broń tu nic nie pomoże.

  • 77. Data: 2007-09-05 19:52:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Zdecydowanie odradzam podejmowanie w chwili obecnej jakichkolwiek kroków. Z
    uwagi na upływ czasu prawdopodobieństwo skazania sprawcy jest znikome. Nie
    bardzo jest nawet w jaki sposób uprawdopodobnić, że to zdarzenie w ogóle
    miało miejsce. Nie mamy nic poza zeznaniami dziewczyny, którym zapewne
    sprawca zaprzeczy. Za to dziewczyna przeżyje to jeszcze raz, a w dodatku
    dowiedzą się o tym inni. Poza tym, taka decyzja musiała by wyjść od niej,
    bowiem to przestępstwo jest ścigane na jej wniosek.

    I tak z doświadczenia - weź pod uwagę, ze może koloryzować i kłamać - to
    taki wiek.

  • 78. Data: 2007-09-05 20:37:14
    Temat: [OT]Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 05 Sep 2007 13:03:00 +0200, el-ec-tr napisał(a):

    > jeśli nie udowodnisz faktu zbrodni to nic nie wskórasz, niestety okazuje
    > się, że takie jest prawo w polsce i koniec.

    A gdzie jest takie prawo że wskórasz nawet jak nie udowodnisz?

    p. m.

  • 79. Data: 2007-09-05 21:34:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...com> napisał w wiadomości

    > jednak jak sie wezmie przecietna zwykla laske i przecietnego faceta z
    > ulicy, to tez tak bedzie potrafil? pytam powaznie, bo nie jestem
    > prawnikiem ani prokuratorem i nie znam tematu.

    WE odniesieniu do 14-to letniej pannicy, która została zgwałcona albo jej
    się tak wydaje, to badanie wariografem raczej odpowie na pytanie, co ona
    czuje, niż co wie.

  • 80. Data: 2007-09-05 21:42:57
    Od: n...@o...pl

    Niestety młoda nie sciemnia, bylismy z tym juz u jednego psychologa,
    ale on stwierdził ze nie zabiera się za to bo nie poradzi sobie z tym,
    i dal nam numer do swojej przyjaciółki, która jest specem w tej
    dziedzinie. 10.09 jestesmy umówieni.
    Jutro idziemy do ginekologa, młoda ma zamiar pierwszy raz powiedziec
    co sie stało, boi się, że moze byc bezplodna.. bo to był dośc
    "brutalny" gwałt. Przez ponad rok po tym nie miala okresu.

    Sprawiedliwosc w koncu go dosięgnie.