  • 21. Data: 2007-09-05 10:06:05
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    el-ec-tr napisał(a):

    > zgadza się. właśnie o takich efektach zbrodni pisałem.
    > nie wiem tylko czemu to mi odpisujesz a nie koledze Krzyśkowi...
    >
    > prawnicy pozbawiają się często myślenia na rzecz kilku linijek w
    > kodeksie. to jest smutne i niebezpieczne.

    nie bezpieczne to jest dla niewinnego czlowieka przyjmowanie takiego
    rozumowani ejakie ty prezentujesz.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 22. Data: 2007-09-05 10:06:16
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Nie wiem czy pakować się w tą sprawę.

    A czy jeżeli pójdziemy na policje, będziemy chcieli pogadać z jakąs
    policjantką, na ten temat to będzie nam dana taka szansa? Po prostu
    młoda chciała by się dowiedzieć wsztystkiego bezpośrednio od
    policjantki, zanim złoży wniosek o ściganie.

    witam

    myślę, że najlepiej porozmawiać z jakąś Panią Prokurator, bo i tak to ona w
    ostateczności będzie przyjmować wniosek o ściganie i dalsze zeznania;
    myślę że w waszym mieście lub tam gdzie jest najbliższa prokuratura rejonowa
    są prowadzone dyzury prokuratorskie i wtedy można porozmawiać, czy w sprawie
    twej dziewczyny cos robić, czy nie

    pzdr

  • 23. Data: 2007-09-05 10:07:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    el-ec-tr napisał(a):

    > wariograf może? zazwyczaj się nie myli OIDP.

    zazwyczaj. a jak sie pomyli i pomylilby sie wtoim wypadku to co ?
    A jak wariograf wykazlaby ze twoja (tworcy watku) dziweczyna mowi
    nieprawde to chce by na tej podstawie oskarzyc ja i skazac za falszywe
    oskarzenie?

  • 24. Data: 2007-09-05 10:09:43
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > po trzecuie jestes moralnym ignorantem ktory zmeinil by zdanie gdyby
    > padl ofiara falszywego oskarzenia. Moge sie zalozyc o kazde pieniadze ze
    > swa teorie albo by szmienil ogolnie albo by zmienil tylko w swojej sprawie.

    nie mówię tutaj o całkowitym zaufaniu wobec oskarżającej. przecież
    wspomniałem o wariografie...

  • 25. Data: 2007-09-05 10:10:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > A po co ma udowadniać?
    >
    > Jak widać po wyroku na Krystiana Balę nie jest to w ogóle do niczego
    > naszym sędziom potrzebne.
    > Wystarczy, że wg sądu będzie "be" i dostanie 12 lat za gwałt, bo skoro
    > można dać za to 25 lat to czemu nie 12?

    nawet zakladajac ze dokonal tej zbrodni mnie zastanawia moralnos ctych
    sedziow i to co im w glowach siedzi. Przeciez czlowiek dotkniety zdrada
    na pewmo nie dziala z takich pobutek (czas wykonania i zaplanowanie
    wcale nie wyklcuza dzialania w afekcie) jak czlowiek ktory zabija ja
    wiem dla 5 zl. Nawet gdyby dokonal tej zbrodni, to kara 25 lat jest moim
    zdaniem zbyt wysoka.

  • 26. Data: 2007-09-05 10:12:17
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    el-ec-tr napisał(a):

    > nie mówię tutaj o całkowitym zaufaniu wobec oskarżającej. przecież
    > wspomniałem o wariografie...

    wariograf nie zawsze mowi prawde. PO z atym sugerujesz domniemanie winy
    stojac po stronie ofiary. Wiec na jedno wychodzi.

    Zmienilbys zdanie gdybys TY padl ofiara falszywego oskarzenia, nie ma
    sensu dyskutowac bo i tak zaczniesz przekrecac teraz fakty albo klamac
    ze nie
    P.

  • 27. Data: 2007-09-05 10:13:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    stern napisał(a):
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    > 2007 12:09:43 +0200, el-ec-tr zeznał(a):

    > ktorego nie wolno stosowac.

    wolno

  • 28. Data: 2007-09-05 10:14:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    el-ec-tr napisał(a):

    > zdaje sie ze tak.

    nie, bylby sadzony jako czloiwke ktory dokonal czynu na osobie
    maloletniej ponizej 15 roku zycia.

  • 29. Data: 2007-09-05 10:16:00
    Od: n...@o...pl

    Nie kłóćcie się. Czyli najlepiej udać się do prokuratora rejonowego w
    naszym mieście, i z nim pogadać na ten temat, tak ? Tak też zrobimy po
    10.09

  • 30. Data: 2007-09-05 10:17:11
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 12:02:42 +0200, Arek zeznał(a):

    > Problem ze zrozumieniem tekstu?

    raczej szukanie sensu, bo jakos go nie widac

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911