  • 11. Data: 2006-01-11 14:50:13
    Temat: Re: Grzywna za niestawiennictwo
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-11 11:51 +0200, Użytkownik Johnson napisał :

    > Naprawdę? A od kiedy to polskie sądy nie korzystają z poczty? Coś nie
    > obiło mi sie o uszy. Zazwyczaj korzystają z poczty.

    Taa... cudownie dziala ta poczta... do mnie tez wezwanie nie doszlo.
    Zadnego awiza na oczy nie widzialam, a poczta stwierdzila, ze zostawila
    dwukrotnie... Ciekawe czy na pewno u mnie...

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 12. Data: 2006-01-11 16:00:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    [edymon] napisał(a):

    > Taa... cudownie dziala ta poczta... do mnie tez wezwanie nie doszlo.
    > Zadnego awiza na oczy nie widzialam, a poczta stwierdzila, ze zostawila
    > dwukrotnie... Ciekawe czy na pewno u mnie...

    A czemu mam wierzyć tobie a nie poczcie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 13. Data: 2006-01-11 16:13:26
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Taa... cudownie dziala ta poczta... do mnie tez wezwanie nie doszlo.
    > Zadnego awiza na oczy nie widzialam, a poczta stwierdzila, ze zostawila
    > dwukrotnie... Ciekawe czy na pewno u mnie...

    Bywa naprawdę różnie, bo agencja reklamowa pn. PP Poczta Polska ma zbyt wiele
    zadań. Listonosze roznoszą tony ulotek i czasami nie są już w stanie awizować
    przesyłek. Autentyczna historia sprzed paru lat: jeden listonosz postanowił
    sobie ułatwić pracę i zostawiał tylko "powtórne awiza". Tzn. pierwszego w ogóle
    nie zostawiał, tylko od razu "powtórne". To funkcjonowało ze dwa lata i listy w
    zasadzie dochodziły, jednak listonosz był mało rozgarnięty. Było to w czasach,
    gdy sądówki awizowano tylko raz, więc żadne pismo sądowe w rewirze tego
    listonosza nie dochodziło w ogóle. W końcu mieszkańcy złożyli skargę i
    pomysłowy listonosz zniknął - pewnie kontrola potwierdziła proceder.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 14. Data: 2006-01-11 18:27:30
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A czemu mam wierzyć tobie a nie poczcie?

    Od mniej wiecej polowy grudnia poczta dziala bardzo dziwnie w temacie
    przesylek awizowanych (w tym listownych). Do mnie nie doszly od tamtego
    czasu dwie (allegro i list polecony), moj znajomy musial pozegnac "do
    niezobaczenia" paczki, ktore zaginely na poczcie 17-go, 28-go grudnia i 2
    stycznia. Jest duze prawdopodobienstwo, ze cos sie zaczelo chrzanic w
    rozdzielni przesylek Poczty Polskiej...

    Pozdrawiam,

    Tiger