  • 41. Data: 2004-12-12 08:09:06
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "rezist.com" <s...@p...com>
    news:cp2o8o$2r3b$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Roztył się! Większy KF trzeba! :D
    > --
    > tomek nowak

    wcięło posta to się tu podkleję. KOPIA
    __________________

    "Nikodem Nijaki"

    > Jak mnie będziesz nadal wkurzać, to Ci to załatwię :)))
    > niewątpliwie :)))
    > Więc nie wyłaź z mojego KFa.
    > nn

    Szanowny pan chyba lekko przesadza z tymi groźbami
    zapominając zapewne na jaką grupę pisze.
    Tu proszę pana na naszej grupie "pl.soc.prawo"
    groźby są PIĘTNOWANE
    Tak
    Edward Robak

  • 42. Data: 2004-12-12 08:45:07
    Od: "Hajenus" <h...@g...pl>

    ksRobak <k...@f...polbox.pl> napisał(a):

    Niedokonczylismy bardzo zajmujacej dyskusji nt. *molestowania*,
    sugeruje zmiane kwalifikacji na *usiłowanie gwałtu*, z *urzedu*, bez
    odszkodowania :)

    p.s.
    niestety *moce tajemne* nie pozwalaja postawic tego posta w tamtym wątku:)

    H.

  • 43. Data: 2004-12-12 09:28:58
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus" <h...@g...pl>
> [...]

    > odszkodowania :)
    >
    > p.s.
    > niestety *moce tajemne* nie pozwalaja postawic tego posta

    Ha!
    Skoro Cię pocałowałem to nie jest to usiłowanie ale AKT dokonany
    a więc *usiłowanie gwałtu* - odpada. :-)
    PS. *moce tajemne* to nielegalna CENZURA polskiego Usenetu.
    ktoś/coś WIE najlepiej kiedy zablokować wątek. :-(
    Redaktor Edward Robak

  • 44. Data: 2004-12-12 09:37:54
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]

    > PS. *moce tajemne* to nielegalna CENZURA polskiego Usenetu.
    > ktoś/coś WIE najlepiej kiedy zablokować wątek. :-(

    Ok! pocałowałes,ale nie poprzestałeś na tym, był ciąg dalszy...:)
    Odniosłam "obrażenia"...No i tak jak kiedys u jednego Prezydenta zza Wielkiej
    Wody, asystentka miała problem z sukienką...
    P.S.
    "blokady" niejako wpisane w"krajobraz" nie tylko Usenetu :)

    H.

  • 45. Data: 2004-12-12 10:42:03
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > P.S.
    > "blokady" niejako wpisane w"krajobraz" nie tylko Usenetu :)

    hehe ;)
    Czy poprzestałem czy nie poprzestałem to nie pamiętam
    bo jeśli coś zrobiłem to spontanicznie i wiem że było mi dobrze
    więc raczej nikogo nie skrzywdziłem a jeśli nawet to
    "działałem w afekcie" lub nawet w "pomroczności" :-)
    P.S.
    "cenzura" na każdym kroku chce *nam* udowodnić, że nie istnieje. ;)
    Redaktor Edward Robak

  • 46. Data: 2004-12-12 10:50:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Czy poprzestałem czy nie poprzestałem to nie pamiętam

    A moglibyście trollować sobie na priva??

  • 47. Data: 2004-12-12 10:55:41
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>

    > A moglibyście trollować sobie na priva??

    podżegacze do KF!

  • 48. Data: 2004-12-12 11:01:35
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > P.S.
    > "cenzura" na każdym kroku chce *nam* udowodnić, że nie istnieje. ;)

    Tak tez myslałam,ze przyjmiesz linie obrony opartą na *niepoczytalności* ;)
    A jednak ta Twoja *spontanicznosc* doprowadziła do traumy, u skromnej
    niewinnej Kobiety, która od tego momentu jest pod stałą opieka *specjalistow*,
    pozbawiona środkow do życia, załamana psychicznie bez szansy na powrót do
    normalnosci :)
    I co wtedy??

    H.

  • 49. Data: 2004-12-12 11:14:56
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > stałą opieka *specjalistow*, pozbawiona środkow do życia,
    > załamana psychicznie bez szansy na powrót do normalnosci :)

    chech,, gdyby tak było w istocie
    to dręczony wyrzutami sumienia
    poszedł bym do Kobiety
    i przyznał ze skruchą
    iż nie chciałem jej skrzywdzić
    i jeśli to zrobiłem
    to niech Ona teraz
    zrobi ze mną to samo. :o)
    Edward Robak

  • 50. Data: 2004-12-12 11:29:52
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    ksRobak <k...@f...polbox.pl> napisał(a):

> [...]

    Taaaak, powiedzmy ,ze wyrzuty sumienia, raczej cheć unikniecia kary, ale
    mniejsza o to, skoro przyszedłbys skruszony i proponowałbys *ukaranie siebie*
    oparte o Hammurabiego Kodeks, no cóż...Po odzyskaniu równowagi
    emocjonalnej,sprobowałbym sobie przypomniec *tamto* zdarzenie i rozważyć, czy
    trauma nie powstała w wyniku późniejszego poprzestania /Twojej
    spontanicznosci/...:)))

    H.