  • 61. Data: 2006-06-06 15:51:59
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    > bo to wyssałeś z mlekiem od kobiety która cię urodziła - tetrycyzm,
    > upierdliwość, debilizm i manię bycia wrzodem na "dupie" społeczeństwa.
    >
    > Herbi

    masz rację Herbi.

  • 62. Data: 2006-06-06 16:18:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > A ja twierdzę że udowodnić to trzeba fakty.

    I tak oto mocą swojego dekretu zniosłeś podstawową zasadę państwa prawa ;-/

    > Zresztą nie tylko ja, ale i
    > wszelkie kodeksy (kpk, kpc).

    A może je łaskawie przeczytaj?

  • 63. Data: 2006-06-06 21:57:48
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > kiedys pies sie wkurwi (ma takie same uczucia jak ty) i zagryzie malego.

    Bzdury gadasz. Te ultradzwieki sa cholernie nieprzyjemne dla psa. To tak,
    jakby hefhofhof i pies bedzie mial odruch uciekania od dzieciaka z
    obrzydzeniem, raczej niz agresywne odgrywanie sie za tracanie kijkiem.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 64. Data: 2006-06-07 08:12:27
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    <kisiel mode on>Panowie, rundke w cymbergaja i sie pogodzicie...</kisiel
    mode off>

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 65. Data: 2006-06-07 10:49:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Bzdury gadasz. Te ultradzwieki sa cholernie nieprzyjemne dla psa. To tak,
    > jakby hefhofhof i pies bedzie mial odruch uciekania od dzieciaka z
    > obrzydzeniem, raczej niz agresywne odgrywanie sie za tracanie kijkiem.

    zalezy od charakteru

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 66. Data: 2006-06-07 20:42:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I tak oto mocą swojego dekretu zniosłeś podstawową zasadę państwa prawa ;-/

    > A może je łaskawie przeczytaj?

    Wysilę się i przytoczę ci:

    Art. 227 kpc Przedmiotem dowodu są _fakty_ mające dla rozstrzygnięcia
    sprawy istotne znaczenie.

    W kpk nie jest to wyraźnie napisane, ale można to wyinterpretować
    Art. 168 kpk _Fakty_ powszechnie znane nie wymagają dowodu. To samo
    dotyczy _faktów_ znanych z urzędu, należy jednak zwrócić na nie uwagę
    stron. Nie wyłącza to dowodu przeciwnego. - a contrario dowodu wymagają
    inne _fakty_.

    I co łyso ci?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 67. Data: 2006-06-07 21:28:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

> [...]
    > dotyczy _faktów_ znanych z urzędu, należy jednak zwrócić na nie uwagę
    > stron. Nie wyłącza to dowodu przeciwnego. - a contrario dowodu wymagają

    Mi? Nie. Tobie powinno - cytować potrafisz, ale zrozumienie cytowanego
    tekstu przekracza twoje zdolności. Pomijając taki detal, że KPC ma się
    nijak do postępowań z KW i KK, o których była mowa.

  • 68. Data: 2006-06-07 22:05:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mi? Nie. Tobie powinno - cytować potrafisz, ale zrozumienie cytowanego
    > tekstu przekracza twoje zdolności. Pomijając taki detal, że KPC ma się
    > nijak do postępowań z KW i KK, o których była mowa.

    Wyraże tylko pogląd że twój pogląd o tym, że czytam bez zrozumienia
    tekstu jest całkiem chybiony i niczym nie uzasadniony. Wydaje mi sie ze
    to ekranowanie.
    A co do kpc to kazałeś mi go _również_ "przeczytać". Nigdy nie
    twierdziłem że kpc stosuje się do postępowań karnych, czy o wykroczenia,
    tylko to że we wszelkich procedurach sąd ustala fakty, a nie cokolwiek
    innego.

  • 69. Data: 2006-06-07 22:54:35
    Od: umberto <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > I tak oto mocą swojego dekretu zniosłeś podstawową zasadę państwa prawa ;-/

    "Panstwo" "Prawa"? Czy mowa o Sokolowski vs Gardocki, przepraszam, Poland?

  • 70. Data: 2006-06-07 23:27:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Wyraże tylko pogląd że twój pogląd o tym, że czytam bez zrozumienia
    > tekstu jest całkiem chybiony i niczym nie uzasadniony. Wydaje mi sie ze
    > to ekranowanie.

    Twój pogląd łajno jest wart.

    > A co do kpc to kazałeś mi go _również_ "przeczytać". Nigdy nie

    Po to, żebyś sobie uświadomił, czego dotyczy i przekonał się, jak
    idiotyczne było twoje powoływanie się na KPC w sprawie
    karnej/wykroczeniowej.

    > twierdziłem że kpc stosuje się do postępowań karnych, czy o wykroczenia,
    > tylko to że we wszelkich procedurach sąd ustala fakty, a nie cokolwiek
    > innego.

    Duh. Trudno, żeby ustalał mity.

    Niemniej jednak podstawową zasadą państwa prawa jest, że w
    postępowaniach karnych (włączając w to KW) podstawowym faktem, jaki
    należy ustalić, jest jednoznaczne przypisanie winy (mam nadzieję, że
    słyszałeś kiedyś o zasadzie domniemania niewinności?).

    Analogicznie w sprawach cywilnych ciężar udowodnienia faktu zasadności
    roszczenia ciąży na tym, kto się domaga.

    Teraz do ciebie dotarło?