  • 31. Data: 2019-11-18 13:07:19
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-18 o 02:07, A. Filip pisze:

    > Placowi w 1990 przywrócono nazwę nadaną w czasach przedwojennej sanacji
    > dwa lata po udanym wojskowym zamachu. W 1990 wojskowe zamachnięcie się
    > Piłsudskiego na porządek konstytucyjny RP2 było drugorzędne.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Plac_marsz._J%C3%B3zef
    a_Pi%C5%82sudskiego_w_Warszawie#Nazwa

    Mnie chodziło o Grób Nieznanego Żołnierza.
    Jeśli chodzi o nazwę Placu to Plac Saski albo Plac Zwycięstwa był moim
    zdaniem najlepsza nazwą.

  • 32. Data: 2019-11-18 13:13:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-18 o 11:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Nie mowie nie, ale co - wierzymy kazdej osobie, ktora mowi, ze sie
    > domagal zaplaty ?

    Już jakaś osoba też powiedziała coś podobnego w tym temacie.
    On mógł się nie domagać łapówki tylko może coś napomknął, że to może
    kosztować tyle a tyle, a ludzie w desperacji płacili, bo życie kogos z
    rodziny było najwańniejsze.

  • 33. Data: 2019-11-18 13:15:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-18 o 11:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale widzisz - wiedza gdzie jest chleb posmarowany, i wybory do Senatu
    > udalo sie uzgodnic.
    > Wiec i kandydata na prezydenta moze sie uda, choc nie wykluczam, ze
    > wystawia swojego - a potem bedzie druga tura, i tu juz poprą "wspolnego"
    > - dwustopniowe wybory to umozliwiaja.
    > A chyba i jakies pieniadze z tego sa.
    > Poza tym 4 kandydatow, to 4x wiecej czasu antenowego :-)
    >
    > Kukiz na prezydenta ?

    Jestem za.

  • 34. Data: 2019-11-18 14:32:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >On mógł się nie domagać łapówki tylko może coś napomknął, że to może
    >kosztować tyle a tyle, a ludzie w desperacji płacili, bo życie kogos

    Nie o to chodzi - wierzymy tak bez innych dowodow, czy nie wierzymy,
    bo swiadek-oskarzyciel moze sklamac, choc mu nie wolno ?

    J.

  • 35. Data: 2019-11-18 14:33:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Jestem za.

    Szans nie ma, ale ... ma chyba na tyle, zeby sobie finansowanie partii
    zalatwic.
    A to cenna rzecz :-)

    J.

  • 36. Data: 2019-11-18 14:42:50
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 16:35:49 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Można zacząć od ustalania faktów: a) w którym konkretnie roku (ile lat
    > temu) miała nastąpić ta "dobrowolna" wpłata b) czy jest po niej ślad w
    > dokumentacji księgowej fundacji. Lepiej tak szybko jak się da odejść
    > ile się tylko da od sytuacji "gołe słowo przeciw gołemu słowu"
    > czyli "a której stronie ty CHCESZ wierzyć".

    Kaczyści nawet nie cytują w pełni nawet własnych gadzinówek, z których
    wynika, że pani profesor jakby zaczęła się łamać:

    https://wpolityce.pl/polityka/472847-nowy-marszalek-
    senatu-domagal-sie-pieniedzy-za-operacje

    "W komentarzach wyjaśniła, że był to lipiec 1998 roku. Po jakimś czasie
    pojawił się kolejny jej wpis, w którym wyjaśniła, że Grodzki pomógł jej
    mamie, a jej wcześniejsze słowa związane są z tym, że stanowisko, które
    piastuje Grodzki, wymaga etyki na najwyższym poziomie.

    Szanowni Państwo. Ponieważ mój wpis wywołał dyskusje wyjaśniam: Pan prof.
    T. Grodzki to wybitny terakochirurg, który pomógł mojej śp. Mamie. Dzięki
    niemu miała łatwiejszą śmierć i za to jestem wdzięczna. Napisałam to co
    napisałam, bo objął wielką godność w Polsce, a to wymaga etyki na
    najwyższym poziomie. Jeśli to była fundacja, a ja nie dostałam
    faktury/rachunku/potwierdzenia wpłaty przez pomyłkę to chętnie przeproszę.
    Powinna być dokumentacja fundacji. Prawda nas wyzwoli, jak mówił nasz
    Papież Jan Paweł II. Bardzo w to wierzę

    -- wyjaśniła prof. Popiela."

    O jej wiarygodności można sobie wyrobić zdanie samemu:
    https://natemat.pl/290813,gw-przeswietlila-popiele-k
    tora-oskarzala-marszalka-grodzkiego

    "Często uderza w Donalda Tuska. Kiedy ten został przewodniczącym Rady
    Europejskiej, pisze: "Gratuluję Pani Premier. Przynajmniej wiadomo, że Tusk
    nie jest polskim reprezentantem". I komplementuje Beatę Szydło, która
    głosowała przeciwko kandydaturze Tuska.
    Ale na tym nie poprzestaje: "Herr Tusk. Volksdeutsche w naszej historii
    niestety już byli. Teraz mamy kolejnego, a UE pokazała swoje prawdziwe
    oblicze: Deutschland uber allles"."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2019-11-18 14:51:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > Nie o to chodzi - wierzymy tak bez innych dowodow, czy nie wierzymy,
    > bo swiadek-oskarzyciel moze sklamac, choc mu nie wolno ?

    Mecenas oskarżonego/pomówionego nie groził krokami/konsekwencjami prawnymi?
    Ile lat trwają do prawomocnego wyroku podobne procesy sądowe w wolnej RP3?

    Wierzysz "na słowo" biednemu austriakowi co się przyznał że dał na
    _jedną_ łapówkę czy pomówionemu/oskarżonemu Kaczyńskiemu?
    Wierzysz GW 2004 co pisała o pomówieniach Jankowskiego o pedofilię czy
    GW 2018 oskarżającej od paru lat zmarłego Jankowskiego o pedofilię?

    Prawnie sprawa jak oskarżająca się szybko nie wycofa (IMHO raczej tak
    nie będzie) będzie się ciągnąć kilka lat. Raczej dłużej niż jedna
    kadencja Senatu. _Politycznie_ duże znaczenie będzie miało czy zgłoszą
    się inni/kolejni świadkowie "podobnych praktyk Grodzkiego".
    Nie zgłoszą się (powiedzmy przez dwa tygodnie) to będzie to wyglądać jak
    "wyjątek a nie reguła" albo "w większości nieporozumienie" no chyba że w
    papierach fundacji nie ma żadnego śladu po wpłacie - wtedy stawka rośnie.

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2019-11-18 15:10:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Nov 2019 14:51:30 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Mecenas oskarżonego/pomówionego nie groził krokami/konsekwencjami prawnymi?

    Czasem lepiej gówno na drodze po prostu ominąć.

    Karczewski musi bardzo przeżywać wyprowadzkę z willi, za którą Kancelaria
    Senatu płaci (ciągle jeszcze) 5,6 tys. zł, skoro piSSdzielstwo ruszyło do
    boju całym legionem piebiakowych trolli.
    O ,,rodzinnych" rejsach rządowym samolotem też może zapomnieć, chyba że
    Witek go zaprosi na pokład.

  • 39. Data: 2019-11-18 20:47:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-18 o 14:33, J.F. pisze:

    > Szans nie ma, ale ... ma chyba na tyle, zeby sobie finansowanie partii
    > zalatwic.
    > A to cenna rzecz :-)

    Dobrze, że dołączył do innej partii. No i zamierza koncertować.
    Jego śpiew nie za bardzo mi się co prawda podoba, ale to co mówi to już
    "inna broszka".

    --
    animka

  • 40. Data: 2019-11-18 20:51:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-18 o 14:32, J.F. pisze:

    > Nie o to chodzi - wierzymy tak bez innych dowodow, czy nie wierzymy, bo
    > swiadek-oskarzyciel moze sklamac, choc mu nie wolno ?

    Jestem pod tym względem neutralna. Wierzę raczej w to co widzę osobiście.
    Z tego co wiem to świadkowie kłamią na potęgę i to pod przysięgą.

    --
    animka