  • 21. Data: 2019-11-17 23:26:08
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 20:58:52 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Podobno było to w 1998 roku. Czy wtedy w obiegu jeszcze były dolary lub
    > przynajmniej liczenie w dolarach? O ile pamiętam, już nie.

    Raczej nie, ale profesor mogl miec stare przyzwyczajenia.

    Ewentualnie wiedzial, ze staruszka ma cos odlozone ...

    J.

  • 22. Data: 2019-11-17 23:53:45
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 23:24, J.F. pisze:
    > Sad wylosowany przez Ziobre

    widać, że nadajesz z niemieckiego portalu

  • 23. Data: 2019-11-18 00:01:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 22:29, A. Filip pisze:
    > b) Popiela "ubarwiła wspomnienia" by wkopać polityka wrogiego obozu
    > bazującego na minimalnej większości w Senacie

    to żadne ubarwianie, okoliczności "dobrowolnego" datku są biało-czarne w
    odcieniach szarości:)

    btw ten anty-pis rozleci się przy najbliższych wyborach prezydenckich,
    LSD dostało się na garbie pełomafii do PE w Brukseli i od razu przeszli
    do innej frakcji:)

  • 24. Data: 2019-11-18 00:04:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 23:09, A. Filip pisze:

    > Niewłaściwie patrzysz na sprawę. Dlaczego plac (Wojskowego) Zamachowca Stanu
    > ma być niewłaściwym miejscem na ten pomnik?

    animka ma obsesję na punkcie męskich fiutów:)

    a do schodów dobuduje się pałac Saski i będzie balans:)

  • 25. Data: 2019-11-18 01:03:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-17 o 23:24, J.F. pisze:

    > Sad wylosowany przez Ziobre ? :-)
    >
    > A ty jakbys ocenil, jakby jedna babka mowila ze dala, a jej siostra
    > zeznaje, ze rzeczywiscie 20 lat temu siostra mowila, ze musiala dac
    > profesorowi ?

    Dawniej si bała, bo dawanie i branie jest karalne. Teraz to już mogła
    powiedzieć, mniej się boi. Los matki był najważniejszy, więc dała
    cwaniakowi.. Teraz się już o tym mówi.

  • 26. Data: 2019-11-18 01:06:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-17 o 23:09, A. Filip pisze:

    > Niewłaściwie patrzysz na sprawę. Dlaczego plac (Wojskowego) Zamachowca Stanu
    > ma być niewłaściwym miejscem na ten pomnik? :-)

    Cczony honorami nieznany żołnierz był zamachowcen stanu? Widocznie
    dobrze zrobił skoro jest czczony i to z honorami.

  • 27. Data: 2019-11-18 02:07:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Cczony honorami nieznany żołnierz był zamachowcen stanu? Widocznie
    > dobrze zrobił skoro jest czczony i to z honorami.

    Placowi w 1990 przywrócono nazwę nadaną w czasach przedwojennej sanacji
    dwa lata po udanym wojskowym zamachu. W 1990 wojskowe zamachnięcie się
    Piłsudskiego na porządek konstytucyjny RP2 było drugorzędne.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Plac_marsz._J%C3%B3zef
    a_Pi%C5%82sudskiego_w_Warszawie#Nazwa

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2019-11-18 08:02:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-11-17 23:26, J.F. wrote:

    > Raczej nie, ale profesor mogl miec stare przyzwyczajenia.
    >
    > Ewentualnie wiedzial, ze staruszka ma cos odlozone ...

    Albo Pani Profesor niezbyt dokładnie się przypomniało. Po tylu latach -
    jak tamtej aktorce, która po 44 latach nagle stwierdziła, że nie może
    więcej milczeć.

  • 29. Data: 2019-11-18 11:32:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Dawniej si bała, bo dawanie i branie jest karalne. Teraz to już mogła
    >powiedzieć, mniej się boi. Los matki był najważniejszy, więc dała
    >cwaniakowi.. Teraz się już o tym mówi.

    Nie mowie nie, ale co - wierzymy kazdej osobie, ktora mowi, ze sie
    domagal zaplaty ?

    J.

  • 30. Data: 2019-11-18 11:38:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >btw ten anty-pis rozleci się przy najbliższych wyborach
    >prezydenckich, LSD dostało się na garbie pełomafii do PE w Brukseli i

    Ale widzisz - wiedza gdzie jest chleb posmarowany, i wybory do Senatu
    udalo sie uzgodnic.
    Wiec i kandydata na prezydenta moze sie uda, choc nie wykluczam, ze
    wystawia swojego - a potem bedzie druga tura, i tu juz poprą
    "wspolnego" - dwustopniowe wybory to umozliwiaja.
    A chyba i jakies pieniadze z tego sa.
    Poza tym 4 kandydatow, to 4x wiecej czasu antenowego :-)

    Kukiz na prezydenta ?

    J.