  • 11. Data: 2006-05-10 23:49:48
    Temat: Re: Germanos nie odpowiada za to co sprzedaje?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.05.2006 wojtaszek <v...@i...pl> napisał/a:
    > Nie do końca rozumiem. W chwili wydania towar był zgodny z umową, bo telefon
    > działał, a po 1.5 roku przestał działać. Czy mam udowadniać, że przez 1.5
    > roku telefon działał (tzn. bateria działała) ?

    To, że działał przez 1.5 roku nie oznacza, że był zgodny z umową. Mogła
    być np. wada ukryta która po tym czasie doprowadziła do usterki.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2006-05-11 09:18:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 11 May 2006 07:49:48 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > To, że działał przez 1.5 roku nie oznacza, że był zgodny z umową. Mogła
    > być np. wada ukryta która po tym czasie doprowadziła do usterki.

    Podejrzewam ze ekspertyza ktora mialaby to stwierdzic kosztuje drozej niz
    nowa bateria + znaczki pocztowe i stracony czas na szarpanie sie z firma...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl