-
1. Data: 2002-08-30 10:03:10
Temat: Ge Bank Mieszkaniowy
Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
Niech ktoś zadzwoni na 0801 369963 i określi, czy bank ma do tego prawo?
Zwłaszcza, że za każdym razem słyszę ten komunikat, a potem jest sygnał
zajętości, co tylko nabija mi rachunek ? Dla tych, którym nie chce się
dzwonić: GE informuje, że w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
rozmowy mogą być nagrywane w celach szkoleniowych.
Co może zrobić klient, który nie zgadza się na nagrywanie ?
--
Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/
-
2. Data: 2002-08-30 10:09:18
Temat: Re: Ge Bank Mieszkaniowy
Od: "Leszek" <l...@p...fm>
Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
news:aknfuh$p1a$1@news2.tpi.pl...
Niech ktoś zadzwoni na 0801 369963 i określi, czy bank ma do tego prawo?
Zwłaszcza, że za każdym razem słyszę ten komunikat, a potem jest sygnał
zajętości, co tylko nabija mi rachunek ? Dla tych, którym nie chce się
dzwonić: GE informuje, że w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
rozmowy mogą być nagrywane w celach szkoleniowych.
Co może zrobić klient, który nie zgadza się na nagrywanie ?
Rozłączyć się na przykład.Rozmowa jest przymusowa?
Leszek
-
3. Data: 2002-08-30 15:04:03
Temat: Re: Ge Bank Mieszkaniowy
Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
> Co może zrobić klient, który nie zgadza się na nagrywanie ?
> Rozłączyć się na przykład.Rozmowa jest przymusowa?
Oczywiście, bez tego nie mogę nic załatwić. Dlatego mnie to tak wkurza.
--
Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/
-
4. Data: 2002-08-30 15:18:06
Temat: Re: Ge Bank Mieszkaniowy
Od: "Leszek" <l...@p...fm>
Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
news:ako1iv$ab8$1@news.tpi.pl...
> Co może zrobić klient, który nie zgadza się na nagrywanie ?
> Rozłączyć się na przykład.Rozmowa jest przymusowa?
Oczywiście, bez tego nie mogę nic załatwić. Dlatego mnie to tak wkurza.
Zmień bank.Mój mnie nie wkurza;))
Leszek