  • 31. Data: 2009-11-09 12:25:29
    Temat: Re: Gdzie zgłosić sk*na
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Przemek Lipski" napisał:
    > Jeżeli tam są tylko cycki (i inne części ciała), to prawo nie będzie mialo
    > problemu z odróżnieniem.

    a co tam musi być zeby miało?:O)
    no i jaki wynik rozróżnienia?

    > ps. zresztą na stronie z bajkkami nie widze nigdzioe cycków, są na tej z
    > linku, ale to już inna strona...

    nie wiem czy wiesz ale większość stron www składa się z linkuf i na tamtej
    stronie bajek też nie ma, są na innych pod linkami, podobnie jak cycki:O)

  • 32. Data: 2009-11-09 13:31:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wemif wrote:

    > Sprawdź raz jeszcze, bo coś źle zrobiłeś.
    >
    > DOMENA: bajki.opole.pl
    > id abonenta: mjp_dr_00000862 (osoba fizyczna)
    > ABONENT: dane niedostępne
    >
    > a.

    ale ktoś mu to kurna w domenie opole.pl zarejestrował, a ta zapewne
    nalezy już do miasta.
    Jeden dziennikarz z pytaniem do prezydenta czy to oficjalny serwis
    miejski miasta szybko ruszy parę osób do roboty.
    Przynajmniej zniknie z domeny opole.pl

  • 33. Data: 2009-11-09 14:00:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    witek pisze:

    > ale ktoś mu to kurna w domenie opole.pl zarejestrował, a ta zapewne
    > nalezy już do miasta.

    Domena .opole.pl _nie_należy_ do miasta, jest to tak zwana domena
    regionalna i jest administrowana przez NASK.

    Może to wydawać się dziwne ale UM opole nie ma z nią nic wspólnego.

    I żeby nie było - strona opole.pl jest w domenie .pl, to zupełnie coś
    innego.

    Reasumując - strona bajki.opole.pl to jakaś prywatna inicjatywa.
    A dziennikarze na pewno się przydadzą aby psychola pogonić. :)

    --
    spp

  • 34. Data: 2009-11-09 14:28:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > Domena .opole.pl _nie_należy_ do miasta, jest to tak zwana domena
    > regionalna i jest administrowana przez NASK.

    aa, faktycznie.
    punkt dla ciebie.

    w kazdym razie, jak sie zrobi burza NASK nie bedzie mial problemow z
    zablokowaniem domeny. oni lubią takie rzeczy.

  • 35. Data: 2009-11-09 15:15:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    to pisze:

    > Wsiedliście na niego, a ma sporo racji. Umieszczanie takich linków na
    > stronach, których główną widownią są dzieci jest co najmniej godne
    > pożałowania.

    O, tak - Ghost in the Shell głównie dla dzieci... Litości...

  • 36. Data: 2009-11-09 17:05:59
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Nov 9, 12:23 am, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Na szacunek trzeba zasłużyć.

    Niekoniecznie. Pewna doza elementarnego szacunku należy się każdej
    nieznajomej osobie difoltowo.
    To raczej na BRAK SZACUNKU trzeba "zasłużyć"!

  • 37. Data: 2009-11-09 18:32:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    Andrzej Lawa wrote:

    > O, tak - Ghost in the Shell głównie dla dzieci... Litości...

    Mówię o całokształcie.

    --
    cokolwiek

  • 38. Data: 2009-11-09 18:38:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Nov 2009, witek wrote:

    > ale ktoś mu to kurna w domenie opole.pl zarejestrował, a ta zapewne nalezy
    > już do miasta.

    To chyba dość rzadki przypadek (zarządzania domeną przez miasto).
    Internet w .pl się obudził sporo wcześniej, niż obudziły się gminy ;)

    Np. Gliwice AFAIR staczały "wojnę" o adres "www.", w Zabrzu również
    administratorem nie jest UM (acz "www" dostał, skoro chciał, bez
    "wojny"). Pewnie można tak długo wymieniać.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2009-11-09 18:52:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    to pisze:

    > Mówię o całokształcie.

    Ja też.

    GitS jest dość skrajnym przypadkiem - pomijając "sceny kontrowersyjne"
    sama fabuła jest zbyt złożona dla małolata, dla którego seks to jeszcze
    "ziemia nieznana" (seks jest prostszą sprawą od rozważań nad kwestią
    tożsamości, istnienia itepe ;) )

  • 40. Data: 2009-11-09 19:28:58
    Od: spp <s...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > administratorem nie jest UM (acz "www" dostał, skoro chciał, bez
    > "wojny"). Pewnie można tak długo wymieniać.

    Co się dziwić - Microsoft (R) też musiał stoczyć wojnę o miejsce w
    domenie narodowej (microsoft.pl). :)

    --
    spp