  • 11. Data: 2008-04-21 21:32:50
    Temat: Re: Gdzie rozprawa ?
    Od: "kuba " <j...@W...gazeta.pl>

    Flyte <f...@o...pl> napisał(a):

    > Hej!

    > Wg mnie nie ma sie co denerwowac. Jezeli kupil na allegro, to znaczy ze jest to
    >
    > transakcja na odleglosc. Ma 10 dni na odstapienie od umowy K-S.

    To akurat jest nieprawda, co nie znaczy, że nie masz racji co do tego, co
    napisałeś niżej - że warto dać sobie spokój;)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2008-04-21 21:34:02
    Od: "kuba " <j...@W...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisał(a):

    > Dnia Sun, 20 Apr 2008 21:10:18 +0200, KsZZysiek napisaĹ&#65533;(a):

    > Dlaczego??

    No przecież widzisz, że pierdoli od rzeczy ;)

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2008-04-21 21:43:51
    Od: "kuba " <j...@W...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i weź pod uwagę kłopoty związane z ustaleniem kontrahenta, bo tu może
    > być kłopot.

    W Rzepie z 15 kwietnia był bardzo przydatny artykuł na temat uzyskiwania
    danych osobowych. Przesłanie było takie, że GIODO, działając na podstawie art.
    29 Ustawy o ochronie danych osobowych zawsze nakazuję udostępnienie tych
    danych w celu wszczęcia postępowania sądowego (ma to pokrycie też w innych
    case'ach które znalazłem na www GIODO). Główne tezy to m.in., że nie można
    odmówić udostępnienia danych zasłaniając się prawem do prywatności i że zawsze
    trzeba rozpatrywać wnioski o ich udostępnienie w kontekście konstytucyjne
    gwarantowanego prawa do sądu.
    Czyli w przedmiotowej sprawie, zainteresowany występuje do allegro z pisemnym
    i umotywowanym wnioskiem o udostępnienie danych i jeśli allegro odmówi to
    występuje ze skargą do GIODO, który nakazuje przywrócenie stanu zgodnego z
    prawem. Nie chce mi się cytować konkretnych przepisów, ale to wszystko jest w
    ustawie.

    pozdrawiam
    kuba

  • 14. Data: 2008-04-21 21:51:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba " <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Pięknie - pytanie, czy Allegro dysponuje prawdziwymi danymi osobowymi?

  • 15. Data: 2008-04-21 23:54:47
    Od: "kuba " <j...@W...gazeta.pl>

    A nie wiem, nie znam się na tym, jak ja się rejestrowałem, to podałem prawdziwe ;)

    pozdrawiam