  • 11. Data: 2010-04-23 22:16:46
    Temat: Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Koziołek napisał:

    > OK. Co w takim razie stoi na przeszkodzie zorganizowaniu przez polskie
    > biuro podróży wycieczki reklamowanej hasłem: "Znajdź w Tajlandii
    > trzynastoletnią żonę"?

    Stop, stop. Inaczej. Skoro art. 5 kk:

    Czy mogę u nas w kraju legalnie zareklamować darmową dla jej uczestników,
    wycieczkę pod hasłem: "Ruchaj w Watykanie za zgodą ich i rodziców polskie
    dwunastolatki "?
    Proszę, byś odpowiedział konkretnie, nie zaś zaślepiony prowokacyjną formą
    pytania.

    Koziołek

  • 12. Data: 2010-04-23 22:20:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > A swoja droga uwazam, ze limit mogliby faktycznie obnizyc. A juz na pewno
    > zniesc ten debilny artykul, ze karalny jest seks za kase z osobami 15-18.

    A gdzie jest taki artykuł?

    Swoją szosą arbitralne limity wiekowe są o tyle idiotyczne, że nie
    uwzględniają rozwoju indywidualnego i np. w Polsce właściwie robią z
    14-letniej pary kryminalistów ;)

    Zapisy penalizujące ogólnorozumiane zgwałcenie (tj. seks i okolice przy
    wykorzystaniu jakiejkolwiek formy przymusu czy podstępu) byłby IMHO w
    zupełności wystarczające - paragraf z arbitralnym limitem wiekowym
    zasadniczo dubluje (przynajmniej w intencjach) zapis o zgwałceniu.

    Co więcej "dyskusja" w tonie taniego szmatławca jest o tyle bezsensowna,
    że przepisy mogą mieć różne "haczyki" - np. w Kanadzie seks osoby
    starszej z 12-latką jest legalny. Z małym "haczykiem" - ta starsza osoba
    nie może mieć więcej jak 14 lat ;)

    Wystarczy pominąć "niewygodny" detal i już mamy sensacyjny artykuł do
    brukowca na poziomie Koziołka ;->

    Tak więc inicjator wątku - nie podając źródeł w watykańskich przepisach
    i ewidentnie nie znając polskich przepisów - wyłącznie "bije pianę".

  • 13. Data: 2010-04-23 22:44:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Swoją szosą arbitralne limity wiekowe są o tyle idiotyczne, że nie
    > uwzględniają rozwoju indywidualnego i np. w Polsce właściwie robią z
    > 14-letniej pary kryminalistów ;)

    Nie robią.
    Kodeks karny w tym zakresie obowiązuje od wieku 17 lat.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 14. Data: 2010-04-23 23:07:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4bd21d1e$1@news.home.net.pl...

    > A gdzie jest taki artykuł?

    W kk po ktorejs tam nowelizacji ze 3-4 lata wstecz

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2010-04-24 05:46:17
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4bd21166$...@n...home.net.pl...
    > Koziołek pisze:
    >
    > [ciach brednie]

    > Zmień medykamenty - aktualne najwyraźniej nie działają lub działają źle.

    kosciol jest bardzo surowy w takich przypadkach. taki ksiadz jest kierowany
    do innej parafii a prokuratura jest sciemniana. co ciekawe zeby skierowac
    ksiedza do innej parafii biskup musi dac swiadectwo, ze dany ksiadz jest
    cacy. i daje. jakiez to moralne.

  • 16. Data: 2010-04-24 06:26:13
    Od: "M. Pipko" <p...@p...papa>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 22:54:40 +0200, Koziołek napisał(a):

> [...]
    > Dlaczego w takim razie nazywa sie to "pedofilią", skoro w Watykanie "wiek
    > przyzwolenia" wynosi lat dwanaście? Czy jeżeli obywatel Watykanu przyjedzie
    > do Polski ze swoim dwunastoletnim kochankiem, to czy polska Policja ma prawo
    > prewencyjnie go przymknąć, a prokurator postawić jakieś zarzuty? A jeśli
    > "wujek" powstrzyma sie od współżycia, to czy może spać w hotelu pod Wawelem
    > ze swoim towarzyszem podróży w jednym łóżku?
    > Dlaczego Polska - tak bliska sercu Kościoła Jego córa - nie pójdzie w ślady
    > innych przodujących katolickich państw: Filipin i Meksyku?

    W USA tez mozna.

    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,7258

    I w innych krajach pewnie rowniez.
    A to dzieki temu:

    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,7261

    Ze zacytuje obecnego papieza Ratzingera:

    "Ten sąd, chociaż uznaje, że w tym wypadku argumenty przemawiające za
    usunięciem mają wielką wagę, niemniej jest zdania, iż niezbędne jest
    wzięcie pod uwagę dobra Kościoła powszechnego wraz z dobrem powoda i nie
    jest w stanie zlekceważyć szkody, jaką udzielenie dyspensy może wywołać w
    społeczności wiernych w Chrystusie, szczególnie ze względu na młody wiek
    powoda."

    Hehehehehe
    DOBRO KOSCIOLA UBER ALLES!

  • 17. Data: 2010-04-24 06:53:52
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 07:46:17 +0200, Stefan.Burczymucha napisał(a):

    > kosciol jest bardzo surowy w takich przypadkach. taki ksiadz jest kierowany
    > do innej parafii a prokuratura jest sciemniana.

    Twierdzisz, ze Krzysztof Kwiatkowski i Andrzej Seremet przymykaja oko na
    przestepstwa?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 18. Data: 2010-04-24 10:50:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Koziołek pisze:

> [...]
    > rodziców polskie dwunastolatki "?
    > Proszę, byś odpowiedział konkretnie, nie zaś zaślepiony prowokacyjną

    Twoje pytanie jest klasy: "a gdybym stanął na szynach i rękami chwycił
    się za przewody, to czy pojechałbym jak tramwaj?"

    Darmowa wycieczka? Na początek zainteresowałby się urząd skarbowy, a
    zaraz potem prokurator by się tym zajął pod kątem stręczycielstwa - tak
    na początek - już nawet abstrahując od kwestii wiekowych.

  • 19. Data: 2010-04-24 10:57:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Nie robią.
    > Kodeks karny w tym zakresie obowiązuje od wieku 17 lat.

    Co nie zmienia faktu, że przestępstwo popełniają - tylko z przyczyn
    formalnych pozostają bezkarni.

  • 20. Data: 2010-04-24 11:48:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Co nie zmienia faktu, że przestępstwo popełniają - tylko z przyczyn
    > formalnych pozostają bezkarni.

    Nie. Nie popełniają.
    Aby było przestępstwo jedno z nich musiałoby mieć 17 lat a drugie nie
    skończone 15.

    pozdrawiam
    Arek

    --