  • 51. Data: 2017-07-30 07:04:23
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:

    > Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

    Głąbie niepiśmienny:

    art. 26
    Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
    warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2017-07-30 07:05:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-30 o 06:29, mastif pisze:

    > 28 lipca o 14.10 palancie napisałem z jakiego art wyrok więc ty
    > pieprzysz głupoty

    Fakt, należy ci się grzywna. Może być z art. 26 - za skrajną tępotę.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2017-07-30 07:13:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-29 o 21:47, Kris pisze:

    > A skad wiesz że nie pytał i nie ustalał?
    > Po "twórczości" autora watku widać że nie panuje nad emocjami, więc pewno ten wyrok
    tak bezzasadny nie jest.
    > Nawtykał Liwiuszowi bez powodu to pewnie i nawtykał "pewnej firmie"
    > Tylko że tamci nie odpuścili
    > A wtykający na tyle tępy że jego dane pewnie mieli bez przeszukiwania internetu-
    strzelam że jakiś ich kontrahent

    Z racji tego, że mastif wybełkotał coś o nieuczciwej konkurencji (ale
    artykułu nadal nie umie poprawnego podać) wnioskuję, że to właśnie
    kontrahent. Gnój najebał komentarzami na swojego konkurenta, a teraz sra
    po gaciach i wydaje mu się, że jak zaprzeczy, to nikt mu tego nie
    udowodni. Byłoby to możliwe, gdyby to zrobił z głową, ale od razu widać,
    że to tępak, więc ślady pozostawiał.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2017-07-30 09:42:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:

    > Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
    > sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
    > komorkowy w chwili wpisywania :-)

    Serio?
    Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR

    --
    Sonn

  • 55. Data: 2017-07-30 11:52:03
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:

    > Głąbie niepiśmienny:
    >
    > art. 26
    > Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
    > warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

    głąbie pierdolony

    https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowsze
    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

  • 56. Data: 2017-07-30 11:53:05
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-30 o 07:13, Liwiusz pisze:

> [...]
    > po gaciach i wydaje mu się, że jak zaprzeczy, to nikt mu tego nie
    > udowodni. Byłoby to możliwe, gdyby to zrobił z głową, ale od razu widać,

    Palancie gdybym był winny zapłacił bym te 200 zł i bym miał z głowy !!!
    ale jestem niewinny
    Liwiusz znajdz sobie chłopaka bo żona Cię nie chciała

  • 57. Data: 2017-07-30 11:53:54
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-30 o 09:42, Sonn pisze:

    > Serio?
    > Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR

    to na jakiej podstawie mi przyszedł nakazowy, to sie kupy nie trzyma

  • 58. Data: 2017-07-30 12:24:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-30 o 11:52, mastif pisze:

    > głąbie pierdolony
    >
    > https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowsze
    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

    Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2017-07-30 17:29:08
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-30 o 12:24, Liwiusz pisze:

    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

    > Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

    To jest wykroczenie, nie przestepstwo

  • 60. Data: 2017-07-30 19:35:47
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-30 o 17:29, mastif pisze:

    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

    > To jest wykroczenie, nie przestepstwo

    Niniejszym zdobywasz tytuł grupowego debila roku. BRAWO!!!!

    --
    Sonn