  • 41. Data: 2017-07-29 12:56:10
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2017 11:22:50 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > I myślisz, że dowiesz się tutaj więcej, nic nie pisząc o sprawie, niż w
    > poniedziałek od adwokata?

    A czemu nie ? Jakby adwokaci byli jednakowo kompetentni i uczciwi, to
    by sady nie byly potrzebne :-)

    J.

  • 42. Data: 2017-07-29 13:00:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Jul 2017 09:22:41 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w
    > postępowaniu karnym nakazowym.

    A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
    podejrzanego spytac ?

    J.

  • 43. Data: 2017-07-29 13:03:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):

    > Rozumiesz w ogóle co czytasz?
    > Z litości wytłumaczę jak krowie.
    > Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
    > rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

    Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
    sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
    komorkowy w chwili wpisywania :-)

    J.

  • 44. Data: 2017-07-29 20:44:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

    > Nie załamałem zadnego art.
    > W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego probowałem
    > zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem, czy
    > mowilem, nie wiem

    Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd skazał.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2017-07-29 20:46:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-29 o 13:00, J.F. pisze:

    > A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
    > podejrzanego spytac ?

    Nie.
    Widocznie to, co widział, było dla niego wystarczające do przypisania
    mastfiemu winy. Teraz widać, że się pomylił, bo mastif to analfabeta,
    który nawet nie potrafi przepisać z wyroku z jakiego art. został
    skazany, więc posądzanie go o to, że mógłby sklecić jakieś zdanie o
    jakiejś firmie jest nieuzasadnione.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2017-07-29 21:38:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 lipca 2017 06:16:24 UTC+2 użytkownik mastif napisał:

    > Wyrazaj sie palancie

    O tamtej firmie pewnie też coś w ten deseń napisałeś i stąd masz problemy
    Myślę że jednak ten wyro na Ciebie słuszny był;)
    Nie panujesz nad emocjami jak widać

  • 47. Data: 2017-07-29 21:39:16
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 48. Data: 2017-07-29 21:47:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 lipca 2017 13:00:05 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
    > podejrzanego spytac ?

    A skad wiesz że nie pytał i nie ustalał?
    Po "twórczości" autora watku widać że nie panuje nad emocjami, więc pewno ten wyrok
    tak bezzasadny nie jest.
    Nawtykał Liwiuszowi bez powodu to pewnie i nawtykał "pewnej firmie"
    Tylko że tamci nie odpuścili
    A wtykający na tyle tępy że jego dane pewnie mieli bez przeszukiwania internetu-
    strzelam że jakiś ich kontrahent

  • 49. Data: 2017-07-30 06:27:38
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:

    > Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd skazał.

    Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

  • 50. Data: 2017-07-30 06:29:50
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-29 o 20:46, Liwiusz pisze:

> [...]
    > który nawet nie potrafi przepisać z wyroku z jakiego art. został
    > skazany, więc posądzanie go o to, że mógłby sklecić jakieś zdanie o

    28 lipca o 14.10 palancie napisałem z jakiego art wyrok więc ty
    pieprzysz głupoty