  • 11. Data: 2006-10-24 08:56:22
    Temat: Re: Gdy dorosły bije dziecko
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:ehju5c$fbf$1@inews.gazeta.pl...

    > "Idiom" <i...@w...pl> wrote in message

    > Chęć można mieć i można nawet przylać, ale wiążą się z tym pewne konsekwencje,
    > które trzeba będzie później ponieść.

    A gdyby biła prętem, to tobie wolno też tylko prętem... itp.
    A potem się dziwią, że ludzie tak myślą.
    Skoro wolno użyć przemocy w celu odparcia napaści
    na mienie, to czemu nie w przypadku bicia dziecka?

    Stach

  • 12. Data: 2006-10-24 09:42:44
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    > Wiesz, ja mam ochotę udusić takich dwóch złodziei Księżyca, pewnego
    > tępego drągala, jednego wkurzającego buraka oraz kilku przydupasów tej
    > kliki. I co z tego? Nie wolno... A szkoda...

    To już się robi nudne...
    Jak tak się rozejrzeć po naszej scenie politycznej to widać nawet parę klik
    i w każdej jest sporo przydupasów nadających się do wyrżnięcia. Niektórzy
    tylko starają się wyglądać "mądrze i rozsądnie" co wcale nie zmienia faktu,
    że są dupkami nie spoglądającymi dalej niż czubek własnego nosa (bądź
    interesu).
    Więc daruj sobie...
    Graszka

  • 13. Data: 2006-10-24 10:55:24
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    scream napisał(a):

    > To może jakaś akcja obywatelska i zbieranie podpisów na przyzwolenie
    > takowych czynów? Myślę, że 100000 udałoby się zebrać bez problemu.

    Jak się tyle uda zebrać, to lepiej zrobić rewolucję.

    > Pozostaje problem z późniejszym głosowaniem w Sejmie :))

    A gdzie tam, jak wygramy, to zagłosujemy jak zechcemy;-)

    Justyna

  • 14. Data: 2006-10-24 12:19:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GP wrote:

> [...]
    > tylko starają się wyglądać "mądrze i rozsądnie" co wcale nie zmienia faktu,
    > że są dupkami nie spoglądającymi dalej niż czubek własnego nosa (bądź

    Spieprzaj, dziadu ;->

  • 15. Data: 2006-10-24 12:50:55
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> wrote in message

    > A gdyby biła prętem, to tobie wolno też tylko prętem... itp.
    Nie.

    > Skoro wolno użyć przemocy w celu odparcia napaści
    > na mienie, to czemu nie w przypadku bicia dziecka?

    Możesz użyć przemocy w celu powstrzymania bicia dziecka.
    Przemoc ma być adekwatna do potrzeby.
    Bicie jej nie jest adekwatne do potrzeby w tym przypadku.

  • 16. Data: 2006-10-24 14:07:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Robert, jestem kobietą... Nie ma przewagi fizycznej po mojej stronie, z
    > definicji (choć może być, ale to zależy od bijącej) ...

    No to raczej nei należy na taką osobę szarżować. Będziesz wazniejsza, jak Ci w
    ramach retorsji obezwładniana wybije zęby albo chociaż podrapie twarz i wytarga
    włosy? Bo znam takie przypadki.

    > A zasadniczo i do wszystkich - wy nie mielibyście chęci przylać komuś, kto
    > katuje dzieciaka ? ;)

    Wiesz, chcieć,a móc, to są dwie różne rzeczy.

    > Podpowiedzcie mi jakąś linię obrony, bo w następnym przypadku pewno nie
    > zdzierżę ;)

    Wziąć coś na uspokojenie, albo wezwać Policję.

  • 17. Data: 2006-10-24 15:48:56
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > Wziąć coś na uspokojenie, albo wezwać Policję.

    A Pani która biła zaczeka grzecznie ten kwadransik na policjantów czy mam
    ryzykować próbę zatrzymania, która może się zakończyć dla mnie wybiciem
    zębów albo chociaż podrapaniem twarzy i wytarganiem za włosy?

    Wziąć coś na uspokojenie - tia... dzięki temu, że zasadniczo wszyscy
    bierzemy w takich sytuacjach na uspokojenie (albo na ślepotę i głuchotę) co
    jakiś czas gazety mają takie chwytliwe niusy - czterolatka skatowana przez
    rodziców itd.

    pozdr

    Monika

  • 18. Data: 2006-10-24 15:52:01
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > Możesz użyć przemocy w celu powstrzymania bicia dziecka.
    > Przemoc ma być adekwatna do potrzeby.
    > Bicie jej nie jest adekwatne do potrzeby w tym przypadku.

    A jesli agresor jest wzburzony, nie reaguje na słowa, a ma podobną masę
    ciała, siłę itd jak ja ? Mam się z tym kimś szarpać ryzykując ciągłością
    swoich tkanek czy walnąć, żeby zakończyć katowanie dziecka? ;)

    pozdrawiam

    Monika

  • 19. Data: 2006-10-24 15:54:13
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > No wiesz... Mozesz np. odpowiednio mocno odepchnac taka wyrodna matke...
    > :))

    Ten pomysł mi się podoba :) Dzięki :)

    pozdrawiam

    Monika

  • 20. Data: 2006-10-24 15:58:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A Pani która biła zaczeka grzecznie ten kwadransik na policjantów czy mam
    > ryzykować próbę zatrzymania, która może się zakończyć dla mnie wybiciem zębów
    > albo chociaż podrapaniem twarzy i wytarganiem za włosy?

    Po prostu pewnych rzeczy przeskoczyć się nie da i tyle. Nie naprawisz świata, bo
    zbyt wiele osób go psuje. Można jedynie czynić wysiłki, by go podreperować
    trochę.

> [...]
    > gazety mają takie chwytliwe niusy - czterolatka skatowana przez rodziców itd.

    A zatem postanowiłaś rzucić się do samobójczego ataku? Powodzenia. Tylko byś się
    nie zdziwiła. Bo może się to przykładowo skończyć oskarżeniem o usiłowanie
    rozboju czy zabójstwa, o ile tylko "napadnięta" przez Ciebie wykaże się odrobiną
    wyobraźni. A Ty, ze myśliwego zmienisz się w zwierzynę.