  • 211. Data: 2021-08-29 01:53:14
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: n...@o...pl

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > W dniu 28.08.2021 o 18:07, n...@o...pl pisze:
    >
    > > Tak, random z grupy prawo wie-lepiej :D
    >
    > I niby kim i gdzie jesteś, randomku?

    1. Zapodać randomkowi opinie prawne napisane w języku dla debili.
    2. Random się pyta o co chodzi. :D

  • 212. Data: 2021-08-29 01:54:09
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ja jestem daleki od zdziwienia :-) Nie ja wymyśliłem doręczanie wniosków
    > o uznanie za uchodźcę dowolnemu funkcjonariuszowi Straży Granicznej w
    > lesie.

    Trudno. Możesz się wypłakać posłowi, że się-nie-chce, ale na razie morda w
    kubeł i realizowac.

  • 213. Data: 2021-08-29 03:23:49
    Temat: Re: "bezpośrednio z terytorium, na którym ich życiu lub wolności zagrażało niebezpieczeństwo w rozumieniu artykułu 1,"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-28, n...@o...pl <n...@o...pl> wrote:

    > Czy Buiałorusinom na Białorusi grozi jakaś niesprawiedliwość w postępowaniu
    > azylowym?

    A jest to wyłączne kryterium spełniające przesłanki "ich życiu lub
    wolności zagrażało niebezpieczeństwo" w rozumieniu (np.) Art 31.p.1?

    Nb. niesprawiedliwość jako taka (bez uszczegółowienia) to zdaje się w
    ogóle nie jest wystarczająca do przyznania jakiejkolwiek formy azylu.

    Tego się nie da MZ w taki sposób obronić.

    O wiele poważniejszy dylemat wynika z samych względów humanitarnych i
    jak już to można by iść po tej linii. Czy ci ludzie zwracają się do
    władz białoruskich o pomoc np. medyczną, lub żywnościową i spotkali się
    z odmówą? Polska SG publikowała niedawno film pokazujący, że żywność
    jest im przez białorusinów dostarczana. A co z pomocą medyczną? Ktoś tam
    zdaje się jest poważniej chory...

    --
    Marcin

  • 214. Data: 2021-08-29 10:46:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zapytaj go np. o to:
    "Europe migrant crisis: More than 500 people rescued off Italian island"
    www.bbc.com/news/world-europe-58372455
    - ilu z takiej łodzi weźmie do siebie. A Ty ilu weźmiesz?

    Poza tym jak to było z otwieraniem ust przez prostytu... prawników znaczy?

    -----

  • 215. Data: 2021-08-30 08:25:02
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.08.2021 Shrek <...@w...pl> napisał/a:

    > Bo ja wiem - skoro im się nie dają cofnąć, to chyba da się to podciągnąć.

    Tak robią, bo ta wycieczka turystyczna nie tak miała wyglądać.
    Mieli sobie iść i nie marudzić. A teraz jak nowi klienci się dowiedzą,
    co spotkało poprzednich, to biznes pójdzie się paść.
    Ale na logikę- czy do kraju gdzie grozi mi niebezpieczeństwo ze strony
    władz kupuję sobie bilet na wycieczkę "turystyczną"? I nic nikomu
    się nie działo do momentu odprowadzenia do granicy, kiedy dopiero
    wybuchło to zagrożenie?

    Owszem, gdyby to na Białej Rusi była wojna i talibowie- nielegalne
    przekroczenie granicy polsko-białoruskiej byłoby IMO tym zapisem
    usprawiedliwione. Ale nie że uciekam przed wojną przez pół świata,
    więc żadne granice nigdzie mnie nie obowiązują.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 216. Data: 2021-08-30 09:51:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To co tam grozi Białorusinom?
    Trzeba być konsekwentnym.
    W sumie to powinni uciekać z Polski dalej na zachód pod pozorem "braku
    praworządności"

    -----

  • 217. Data: 2021-08-30 09:52:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kup sobie do Korei.

    -----

  • 218. Data: 2021-08-30 13:18:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 28 Aug 2021 00:40:31 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ta granica jest stosunkowo prosta do upilnowania, albowiem w pasie
    > granicznym nie ma zbyt wielu ludzi. Turystyka górka na Słowacji jest
    > mało popularna. W pasie przygranicznym jest znaczna nadreprezentacja
    > Romów, którzy z Arabami średnio się asymilują. Na Słowacji wzdłuż
    > granicy z Ukrainą masz głownie Parki Narodowe. Z buta kilkadziesiąt
    > kilometrów lasami.

    Z jakiej mapy czerpiesz takie rewelacje?
    Na granicy UA-SK jest jeden park narodowy ,,Połoniny" o szokującej
    powierzchni niecałych 30 000 ha.
    Nawet w górach wsie po obu stronach granicy dzielą 2-3 godziny marszu, a
    już na południe od Użhorodu to nieprzebyta dzicz.

    Nawet nie pytam jaki jest związek turystyki pieszej, istnienia parków i
    populacji Romów z możliwościami pilnowania granicy, bo na tym na pewno
    znasz się wyśmienicie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 219. Data: 2021-08-30 13:29:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 Aug 2021 18:47:44 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Czy ty jesteś z tych sprawnych inaczej, że trzeba 3x zacytować, abyś zrozumiał?

    Wczoraj było to samo na badaniu. Był tam jakiś człowieczek, a gdy się go
    audytor zapytał, czym jest w cywilu, odpowiedział: "Dymam u Krzyża". Przez
    pół godziny trzeba było z nim gadać, zanim wreszcie audytor dowiedział się,
    że ten poczciwiec obsługuje miechy u kowala Krzyża. A gdy go po chwili
    zapytali: "Więc w cywilu jesteście robotnikiem pomocniczym?". A ten swoje:
    "Jakim tam robotnikiem! Dymam u Krzyża".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 220. Data: 2021-08-30 13:41:44
    Od: n...@o...pl

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > Tak robią, bo ta wycieczka turystyczna nie tak miała wyglądać.
    > Mieli sobie iść i nie marudzić. A teraz jak nowi klienci się dowiedzą,
    > co spotkało poprzednich, to biznes pójdzie się paść.

    no pewnie wejdą sobie w afganistanie na facebooka z posiadanego laptopa i
    dowiedzą się

    litości - nie obrażaj swojej inteligencji