  • 11. Data: 2007-02-28 14:22:08
    Temat: Re: GPS-em w pracownika.
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 28 luty 2007 roku (środa) gdy o godz. 13:54, wszystkim znany *daro*
    napisał(a):

    > Napewno nie chodzi o lokalizacje sieci komórkowych. Dokładnie nie wiem ale
    > chyba cos bardziej skomplikowanego.

    I jeszcze jedno. Podpisanie umowy na monitoring wprowadzało na zlecajacego
    obowiązek przesyłania (każdoroawowo) przy zmianie posiadacza komórki,
    wyrażenia na pismie zgody na monitoring. O ile mi wiadomo, wszyscy sie
    zgodzili bo wiadomo czym odmowa skutkowała w relacjach
    pracodwaca-pracownik.

    ***ERA****
    ICQ: 408-635-822

  • 12. Data: 2007-02-28 17:43:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xxxx <a...@w...pl> wrote:

    > Jesli w godzinach pracy - to wg mnie moze.. Po pracy (o ile taki monitoring
    > byłby dalej właczony) sprawa moze być problematyczna. Ostatecznie
    > pracodawca nie musi wiedziec co robie po godzinach.

    Nie masz przeciez obowiazku uzywania sluzbowego auta po godzinach, mozesz
    jezdzic prywatnym lub chodzic piechota...

    a.

  • 13. Data: 2007-02-28 23:33:36
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 28 luty 2007 roku (środa) gdy o godz. 18:43, wszystkim znany *Wemif*
    napisał(a):

    > Nie masz przeciez obowiazku uzywania sluzbowego auta po godzinach, mozesz
    > jezdzic prywatnym lub chodzic piechota...
    >
    > a.

    Dlatego moze założyć monitoring położenia samochodu bez wiedzy pracownika.
    Takie jest moje zdanie. Własnie przy takim warunku.

    ICQ: 408-635-822