  • 21. Data: 2007-02-23 14:46:02
    Temat: Re: Fryzjer damski, fryzjer meski.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Trystula" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnettv42.cd4.tomasz@august.v-lo.krakow.pl...

    > Podales glupi przyklad, KPMG nie ma w ofercie szacowania kosztu zmiany
    > opon, natomiast fryzjerzy maja w swojej ofercie strzyzenie, mycie,
    > modelowanie. I odmowienie komus tego strzyzenia, mycia, modelowania
    > tylko ze wzgledu na to ze jest mezczyzna, a fryzjer lubi strzyc kobiety
    > nie jest wystarczajacym powodem.

    no jednak chyba u fryca dawno ne byles

    dobrze piszesz, ma w ofercie
    strzyzenie damskie tyle, modelowanie damskie tyle, farbowanie tyle, nie ma
    w ofercie strzyzenie meskiego i co mu zrobisz, nie swiadczy takich uslug,
    bo jak wol stoi na szyldzie fryzjer damski

    on nie tyle odmawia, co nie swiadczy takich uslug, tak jak w podanym tu
    przykladzie, w aso merca nie naprawisz fiata, tak u fryzjera damskiego
    facet sie raczej nie ostrzyze

  • 22. Data: 2007-02-23 14:51:52
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-23, Szymon <s...@o...pl> wrote:
    > Jedyną rzeczą jaka mi przychodzi do głowy to to, że fryzjer zgłosił w US
    > działalność w zakresie fryzjerstwa damskiego. Rozliczając się na zasadach
    > karty podatkowej za fryzjerstwo damskie i męskie są różne stawki podatku.
    > Może właściciel się obawia jakiejś kontroli. Nic innego mi do głowy nie
    > przychodzi

    Z tego co mi wiadomo nie ma innych stawek podatku na uslugi fryzjerstwa
    damskiego i uslugi fryzjerstwa meskiego.

    --
    Tomasz Trystula

  • 23. Data: 2007-02-23 14:54:14
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-23, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

    > Moze ktos nie lubi strzyc mezczyzn. Nie jest to wystarczajacy powod?
    > Przeciez do interesu mu sie nie dokladales, wiec jakim prawem
    > wymagasz, zeby mial obowiazek swiadczyc Ci uslugi?

    No i? Moze ja nie lubie obslugiwac murzynow? Bylby to wystarczajacy
    powod. Pomysl.

    --
    Tomasz Trystula

  • 24. Data: 2007-02-23 15:19:05
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 23 Lut, 15:54, Tomasz Trystula <t...@t...pl> wrote:

    > No i? Moze ja nie lubie obslugiwac murzynow? Bylby to wystarczajacy
    > powod. Pomysl.

    Oczywiscie. Niby dlaczego masz w swoim prywatnym zakladzie robic cos,
    czego nie chcesz robic?
    Jak ci jakis mily pan zaproponuje bzykanie, kto nie odmowisz, bo nie
    jestes homofobem?

  • 25. Data: 2007-02-23 15:25:37
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 23 Lut, 15:42, Tomasz Trystula <t...@t...pl> wrote:

    > damskiego czy meskiego tylko ogolnie, z fryzjerstwa. To ze ktos sobie
    > potem mowi, ze specjalizuje sie w strzyzeniu kobiet to jego wlasny
    > wymysl, umie tez strzyc mezczyzn skoro szkole fryzjerska skonczyl.

    To jest moja sprawa, co ja potrafie robic
    .Wazne jest _czy_ chce to robic. Zyje w wolnym kraju i mam prawo, jako
    wolny czlowiek decydowac, co bede robil, a co nie. Niby PRL sie
    skonczyl 18 lat temu, a komunisci wiecznie zywi...

  • 26. Data: 2007-02-23 15:29:13
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 23 Lut, 15:15, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > nie chce zrobic mu bajzlu na glowie wiec odmawia, i trzebaby bylo byc
    > czubem aby sie upierac przy swoim ;)

    Ja podejrzewam, ze tu nie o strzyzenie chodzi, tylko o mozliwosc
    przymuszenia. Poslugujac sie przy tym prawnym niedobitkiem rodem z PRL-
    u.

  • 27. Data: 2007-02-23 15:56:55
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-23, szerszen <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > w ofercie strzyzenie meskiego i co mu zrobisz, nie swiadczy takich uslug,
    > bo jak wol stoi na szyldzie fryzjer damski

    Przeciez to wychodzi na to samo. Zamawiasz strzyzenie damskie. I jak Ci
    odmowia z powodu ze jestes facetem to popelniaja wykroczenie.

    --
    Tomasz Trystula

  • 28. Data: 2007-02-23 15:58:58
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-23, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > wolny czlowiek decydowac, co bede robil, a co nie. Niby PRL sie
    > skonczyl 18 lat temu, a komunisci wiecznie zywi...

    Jasne, ale jak juz sie zdecydujesz ze chcesz strzyc ludzi i oferujesz
    takie uslugi to musisz to robic bez wzgledu na to czy klient jest
    kobieta, mezczyzna, murzynem czy inwalida.

    --
    Tomasz Trystula

  • 29. Data: 2007-02-23 16:01:18
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 23 Lut, 16:58, Tomasz Trystula <t...@t...pl> wrote:

    > Jasne, ale jak juz sie zdecydujesz ze chcesz strzyc ludzi i oferujesz
    > takie uslugi to musisz to robic bez wzgledu na to czy klient jest
    > kobieta, mezczyzna, murzynem czy inwalida.

    Ale dlaczego musze? Ja mam ochote strzyc kobiety, a moj zaklad nazywa
    sie "Fryzjer Damski".
    Dlaczego mam strzyc mezczyzn?

  • 30. Data: 2007-02-23 16:01:21
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-23, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

    > Oczywiscie. Niby dlaczego masz w swoim prywatnym zakladzie robic cos,
    > czego nie chcesz robic?
    > Jak ci jakis mily pan zaproponuje bzykanie, kto nie odmowisz, bo nie
    > jestes homofobem?

    Ok, to mi wystarczy, widze ze nie mamy o czym rozmawiac.

    *EOT* z mojej strony.

    PS. Stosujesz zenujace porownania.

    --
    Tomasz Trystula