  • 1. Data: 2010-07-14 13:47:46
    Temat: Francuzi za Rosja, przeciw Gruzji.
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Francuski Eutelsat cenzuruje gruzińską telewizję rosyjskojęzyczną:
    http://www.bbc.co.uk/news/10630008
    PS. Ile wziął Sarkozy od Putina??

  • 2. Data: 2010-07-14 16:06:54
    Temat: Re: Francuzi za Rosja, przeciw Gruzji.
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > PS. Ile wziął Sarkozy od Putina??

    szkoda że nie mieli umowy LOL
    ruskofoby wszendzie szukajo spisku, a w wojnie napastorem była Gruzja i
    mordeowała cywili

    jk

  • 3. Data: 2010-07-15 07:45:46
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kolina, sp..... j.

    -----

  • 4. Data: 2010-07-15 07:46:33
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Kolina, sp..... j.

    a co tez szczesz sei zasłużyc na medal od tego państewka jak kartofel?

    jk

  • 5. Data: 2010-07-16 13:04:35
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Negro" napisał:

    > szkoda że nie mieli umowy LOL
    > ruskofoby wszendzie szukajo spisku, a w wojnie napastorem była Gruzja i
    > mordeowała cywili

    weź się trochę puknij w łeb zanim zaczniesz opowiadać taką sowiecką
    propagandę!:O)
    bo kto jest agresorem na podbitych przez ruskich terenach i kto kogo morduje
    to jest oczywista oczywistość!:O)

  • 6. Data: 2010-07-16 14:59:26
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > bo kto jest agresorem na podbitych przez ruskich terenach i kto kogo
    > morduje

    to wytlumacz czemu gruzini gnbembio Osetyńców?

    jk

  • 7. Data: 2010-07-16 17:37:48
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Negro" napisał:

    > to wytlumacz czemu gruzini gnbembio Osetyńców?

    daj spokój z tą sowiecką propagandę, oni ich tak gnembiom jak polacy
    gnembili niemcuf przed wojną śfiatową i dlatego na nas napadli, to samo jest
    z ruskimi!:O)

  • 8. Data: 2010-07-16 17:50:17
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > gnembili niemcuf przed wojną śfiatową i dlatego na nas napadli, to samo
    > jest

    nie, każdy narud ma prawo dp Państwa, a Wielka Rosja wspiera ruchu narodów
    np. Osetyńskiego
    POwiedz mi kto wywołał ostatniom wojne?

    jk

  • 9. Data: 2010-07-16 18:35:05
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Negro" napisał:

    > nie, każdy narud ma prawo dp Państwa, a Wielka Rosja wspiera
    > ruchu narodów np. Osetyńskiego POwiedz mi kto wywołał ostatniom wojne?

    fszystkie tszy śfiatowe wywołali żydzi (trzecie niebawem!:O)
    w naszym rejonie te wojny wywołują renkamy ruskich:O(

  • 10. Data: 2010-07-17 09:18:01
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > w naszym rejonie te wojny wywołują renkamy ruskich:O(

    pisz natemant: Osetia i zbrodnie gruzinów

    jk