  • 1. Data: 2003-12-12 16:35:58
    Temat: Fotoradary - rozpowszechnianie informacji
    Od: "Hitir \" f \"" <h...@i...pl>

    Czy wolno mi (powiedzmy za pomocą strony internetowej lub wydania broszurki)
    rozpowszechniać informacje na temat rozmieszczenia, działania i inne info
    które dotyczą foto radarów rozmieszczonych na terenie jakiegoś miasta ???
    Rozpowszechniane informacje będą uzyskiwane prywatnie w sposób legalny (sam
    sprawdzę gdzie są te foto radary, opiszę ich ustawienie, rozmieszczenie w
    poszczególnych punktach itd.)

    h...@i...pl

  • 2. Data: 2003-12-12 17:10:38
    Temat: Re: Fotoradary - rozpowszechnianie informacji
    Od: "Pawel" <b...@p...onet.pl>

    > Czy wolno mi (powiedzmy za pomocą strony internetowej lub wydania
    > broszurki) rozpowszechniać informacje na temat rozmieszczenia,

    tak.nic Ci nie zabrania./nic w sensie - zaden przepis/
    pozdr
    pawle

  • 3. Data: 2003-12-12 23:04:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hitir " f "" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem tak. Przecież te wideoradary z reguły są specjalnie
    oznakowywane również po to, by były widoczne. Sens wideoradaru nie polega
    na tym, by nabić mandatów, tylko by kierowcy w tym miejscu faktycznie
    zwolnili. Dla tego też powinny być stawiane tam, gdzie przekroczenie
    prędkości powoduje zagrożenie.