  • 1. Data: 2008-07-29 17:26:43
    Temat: Fotoradar - wyssane z palca
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Zastanawiam się co by było gdyby fotoradar cyknął mi fotke:

    - przekroczenie V o 20 km/h
    - brak świateł
    - gadam przez komórke, trzymając ją ręką przy uchu
    - i na dodatek widać że nie mam zapiętych pasów

    Sytuacja jest czysto teoretyczna, ale zastanawiam się za co dostałbym
    mandat:-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2008-07-29 17:30:02
    Temat: Re: Fotoradar - wyssane z palca
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Verox pisze:

    > zastanawiam się za co dostałbym
    > mandat:-)

    Za całokształt. Poczytaj sobie art. 9 §1 kw.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 3. Data: 2008-07-29 17:35:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 29 lipiec 2008 19:26
    (autor Verox
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@m...veroxsystems.c
    om>):

    > Sytuacja jest czysto teoretyczna, ale zastanawiam się za co dostałbym
    > mandat:-)

    Za brak wypisu ze szpitala psychiatrycznego. :-P

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-07-29 17:39:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    t.pl
    użytkownik *Tristan* napisał(a):

    > Za brak wypisu ze szpitala psychiatrycznego. :-P

    O lie nie byłby przyklejony do przedniej szyby ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2008-07-29 21:27:53
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Lip, 19:26, Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    wrote:
> [...]
    > - i na dodatek widać że nie mam zapiętych pasów
    >
    > Sytuacja jest czysto teoretyczna, ale zastanawiam się za co dostałbym

    Jestes jednym z tych ktorych jak zlapia tajniaki i wlepiaja 12 punktow
    to sie kloca ze tylko za jedna rzecz moga oberwac i takie rzeczy sie
    nie kumuluja?

  • 6. Data: 2008-07-30 12:47:55
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    Jestes jednym z tych ktorych jak zlapia tajniaki i wlepiaja 12 punktow
    to sie kloca ze tylko za jedna rzecz moga oberwac i takie rzeczy sie

    a od kiedy promocje sie kumuluja ? ;-)

  • 7. Data: 2008-07-30 16:33:57
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Verox wrote:
> [...]
    | - i na dodatek widać że nie mam zapiętych pasów
    |
    | Sytuacja jest czysto teoretyczna, ale zastanawiam się za co dostałbym

    Za wykroczenia popelnione za jednym zamachem punkty kumuluja sie bez
    ograniczen, natomiast mandat do wysokosci 1000zl.

    Jesli sie myle niech mnie ktos poprawi.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2008-07-30 21:45:58
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 29 Jul 2008 14:27:53 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał:

    > Jestes jednym z tych ktorych jak zlapia tajniaki i wlepiaja 12 punktow
    > to sie kloca ze tylko za jedna rzecz moga oberwac i takie rzeczy sie
    > nie kumuluja?

    Nie, nie miałem takiej sytuacji i nigdy do niej nie doprowadze (no może poza
    przekroczeniem Vmax) bardziej chodziło mi o to czy fotka z fotoradaru (który
    przeznaczony jest stricte do pomiaru prędkości) może posłużyć jako dowód przy
    innych wykroczeniach - takich jak niezapięte pasy, brak świateł, czy komórka.

    To że w tym jedynym przypadku promocje można łączyć wiem doskonale :-)

  • 9. Data: 2008-07-30 22:30:00
    Od: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>

    "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> wrote in message
    ms.com...
> [...]
    > - brak świateł
    > - gadam przez komórke, trzymając ją ręką przy uchu
    > - i na dodatek widać że nie mam zapiętych pasów

    No to ja miałem tak, tylko że akurat światła były włączone. Dostałem za
    przekroczenie prędkości ;)

    Jurand.