  • 11. Data: 2005-12-27 15:51:12
    Temat: Re: Fotoradar - mandat
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > pytanie :
    > czy straz gminna/miejska moze mi przyznac pnkty karne i wystawic mandat
    > za
    > takie wykroczenie ?
    > czy nie wystawiono mandat za pozno ? moze to sie przedawnilo np po 30
    > dniach
    > ?
    jezli masz na miesjcu to popros o okazanie aatestu na obowiazujacego na
    dzien
    wystawienia mandattu. jezeli maja no coz pozostaje sie zgodzic na mandat.
    A jezeli nie to mandat jest bezprawny. Ciekawostka jest , iz spora liczba
    fotoradarow nie posiada atestow - poniewaz prawie nikt tego nie sprawdza

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 12. Data: 2005-12-27 17:49:04
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > fotoradarow nie posiada atestow - poniewaz prawie nikt tego nie sprawdza

    Ostatnio znajomy dostal, to mu przyslali fotke i osobna strone z atestami na
    ksero;)

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 13. Data: 2005-12-27 18:10:43
    Od: "K.P.K." <4...@t...pl>

    A ja bede trzymal sie swojego zdania, ze mandatow od SM sie nie przyjmuje.
    Straz Miejska wlepia je na podstawie rozporzadzenia a nie ustawy a to
    niezgodne z zasadami jakimi powinno kierowac sie panstwo prawa. Walic do
    sadu, potem ew. sie odwolywac do miedzynarodow.

    Kapek

  • 14. Data: 2005-12-27 18:16:58
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > pewnie ze ja prowadzilem
    > a jak probowac obnizyc mandat - bo wg taryfikatora jest 200-300 a mi dano
    > 300

    W moim pueblo jak idziesz od razu i płacisz bez dyskusji
    można utargować nawet do 30% ;)))

  • 15. Data: 2005-12-27 18:24:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jacobs napisał(a):
    > Dostałem wezwanie na komendę policji, na przesłuchanie. Tam, oświadczyłem iż
    > dobrowolnie poddaje się karze przed sądem.
    > Sąd na drugim końcu polski. Sąd w takim przypadu wymierza karę w wyskości
    > mandatu, zaocznie.

    jeśli ma ochotę...
    a nawet jeśli kara jest taka, to jeszcze 80 zł kosztów

    KG

  • 16. Data: 2005-12-27 19:53:18
    Od: "Run" <m...@p...onet.pl>

    > W moim pueblo jak idziesz od razu i płacisz bez dyskusji
    > można utargować nawet do 30% ;)))

    daleko mam i nie oplaci mi sie isc za te 30 %

    MAciej

  • 17. Data: 2005-12-27 19:55:46
    Od: "Run" <m...@p...onet.pl>

    > fotoradarow nie posiada atestow - poniewaz prawie nikt tego nie sprawdza
    >
    > leon

    przyslali mi wraz ze zdjeciem i mandatem ksero atestow poziome pionowe i
    inne takie

    MAciej

  • 18. Data: 2005-12-29 16:44:32
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > przyslali mi wraz ze zdjeciem i mandatem ksero atestow poziome pionowe i
    > inne takie
    na zdjeciu jest numer fotoradaru? oprocz daty oczywisicie. zgadza sie
    z tym na kserze?
    Ksero posiada pieczec zgodnosci z oryginalem?

    leon

  • 19. Data: 2006-01-11 20:29:32
    Od: "Run" <m...@p...onet.pl>

    > z tym na kserze?
    > Ksero posiada pieczec zgodnosci z oryginalem?
    >
    > leon

    dzieki wszystkim za pomoc
    zakonczylo sie na tym ze odeslalem mandat i popisany kwit z moimi danymi
    plus pisemko aby zmniejszyc kare
    z 300 pln dali 200 a punkty jak bylo 6 tak i pozostalo

    MAciej