  • 11. Data: 2009-04-06 05:41:56
    Temat: Re: Fotoradar ale inaczej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzymek wrote:

    > Ok, spoko, przecież ja się nie wypieram kary w formie grzywny. Wiem że
    > mam do zapłaty 380zł

    no ale chciałeś 300, a o 80 miałeś pretensje.

  • 12. Data: 2009-04-06 06:55:48
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jak się zjawi to mu zapłace :) oby tylko mial poprawne dane osobowe :)
    > Ale obawiam się że predzej sprawa trafi do skarbówki.

    no nie wiem czy bedziesz taki zadowolony.

    Ja przez swoja nieuwage tez miała watpliwy zaszczyt spotkac sie z
    komornikiem.
    Przepraszam, zanim sie z nim w ogole spotkałam, zanim przesłał jakiekolwiek
    pismo do mnie wysłał dwa pisma do moich pracodawców zajmujace wynagrodzenie.
    Pomijajac fakt ze w obu przypadkach kazał zajac cała kwote ( czyli najpierw
    by mi potracili a dopiero pózniej łaskawie by oddał) to najadłam sie wstydu.
    A za sam fakt ze sprawe wzioł w swoje rece zapłaciłam mu około 250 PLN czyli
    z Twoich 380 zrobi sie podand 600 a to juz nie jest takie miłe...

    E.

  • 13. Data: 2009-04-06 07:01:17
    Od: krzymek <krzymek_wytnij_@_wytnij_terramail.pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 00:41:56 -0500, witek napisał(a):

    > no ale chciałeś 300, a o 80 miałeś pretensje.

    Powyżej sam wytłumaczyłeś, że i tak muszę zapłacić te dodatkowo 80zł wiec
    przyjmuje do wiadomości że mam do zapłaty 300+80zł.
    Ja nawet chciałbym to zapłacić aby mieć czyste sumienie, ale niech przyślą
    mi dokument na jaki rachunek zrobić przelew.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 14. Data: 2009-04-06 09:48:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krzymek pisze:

    > Tak jak zacytowalem wyżej, po miesiącu przyszło drugie pisemko. Dla

    Chodziło mi o to, jak to ująłeś w piśmie do sądu ;)

    > uogolnienia, odbierałem tylko awiza z poczty poprawnie zaadresowane,
    > żadnych innich nie odbierałem.

    Należało zasygnalizować na poczcie, że adresat nieznany.

    > OK, spoko, te błedy już im wybaczyłem :>
    > Prosze tylko o zrozumienie, że cała ta sprawa od samego początky jest
    > strasznie pomylona.
    > Myli się policja, myli się sąd. A co ja mogę zrobić ? Nic, jak płaciłem
    > podatki to płacę nadal.

    Legalnego wyjścia póki co nie widzę, bo to by podpadało pod "obalenie
    ustroju" ;->

    > W takim razie, list ten powinien do nich wrócić. Czyli mam cierpilwie
    > czekać, to poczekam do przedawnienia. Ile to czasu jest ?

    Cywilne roszczenia finansowe za prawomocne wyroki to zasadniczo 10 lat,
    ale nie pamiętam limitu dla grzywien - aczkolwiek chyba taki sam.

  • 15. Data: 2009-04-06 09:52:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy pisze:

    > no nie wiem czy bedziesz taki zadowolony.
    >
    > Ja przez swoja nieuwage tez miała watpliwy zaszczyt spotkac sie z
    > komornikiem.

    Swoją nieuwagę.

    Ale jeśli błąd jest sądu, to zasadniczo "klient" nie powinien nic
    dodatkowo płacić.

  • 16. Data: 2009-04-06 13:09:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie uważasz za błąd sytuacji, w której pisma dotyczące sprawy Janusza
    > Kowalskiego przychodzą do Jana Kowalskiego, przez co adresat Janusz
    > Kowalski nie może ich odebrać?

    Ale to jest bez związku z tym o co on się upominał.
    Przyjście pierwszego pisma na czas nie spowodowałoby że zapłaciłby tylko
    300 zl. Dalej byłoby to 380.

  • 17. Data: 2009-04-06 13:10:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzymek wrote:
    > Ja nawet chciałbym to zapłacić aby mieć czyste sumienie, ale niech przyślą
    > mi dokument na jaki rachunek zrobić przelew.

    Przyślą.

  • 18. Data: 2009-04-06 18:42:32
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > Przyślą.

    To czekam, już 3 miesiące :-)
    Dlatego uparcie się dopytuje, jak stanowi prawo. Ile obywatel ma czekać i
    jeśli się nie doczeka to pojdzie mu to w niepamięć.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    3990 (20090406) __________

  • 19. Data: 2009-04-06 19:14:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ale jaki to ma wplyw na wystawienie mandatu bądź skierowanie sprawy do sądu?

    ale przeciez piszemy o bledzie sadu

    > Policjant w ogóle nie ma obowiązku wystawić mandatu. Może z marszu skierować
    > sprawę do sadu jak będzie miał widzimisie.

    ale tu juz nikt nie mowi o mandacie, tylko o bajzlu w sadzie

  • 20. Data: 2009-04-06 19:15:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > sprawę do sadu jak będzie miał widzimisie.

    ale tu juz nikt nie mowi o mandacie, tylko o bajzlu w sadzie

    jak miales okazje, on tej okazji zostal pozbawiony