  • 11. Data: 2004-10-11 08:32:37
    Temat: Re: Fotoradar a madat ?
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ckdfrs$kuh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > O to właśnie mi chodzi. Ktoś kto zarzuca, musi dowieść zarzutu. Dlaczego
    ja mam dowodzić niewinności?

    Ale przecież dowiedziono - odczyt fotoradaru z homologacją.

    Monika

  • 12. Data: 2004-10-11 09:30:47
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:ckdfrs$kuh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ja mam dowodzić niewinności?
    >
    > Ale przecież dowiedziono - odczyt fotoradaru z homologacją.

    ... był błędny

    TS

  • 13. Data: 2004-10-11 09:51:51
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ckdjt4$q8v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ... był błędny

    Z tego właśnie fotoradaru ??

    Monika

  • 14. Data: 2004-10-11 10:28:51
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    > Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:ckdjt4$q8v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Z tego właśnie fotoradaru ??

    A co za różnica - ten co robił błąd w pomiarach też był homologowany
    TS

  • 15. Data: 2004-10-11 10:42:05
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ckdna0$ebb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A co za różnica - ten co robił błąd w pomiarach też był homologowany

    Taka różnica, że wbrew temu co piszesz IMHO fakt, że fotoradary były
    wykonane przez tę samą firmę nie decyduje o tym, że są one "identyczne" w X
    czasu po zakupie. Poza tym, że są wykonane przez jedną firmę, były potem
    transportowane, przechowywane i użytkowane osobno.
    A ponieważ nie stwierdzono co było przyczyną błędnego pomiaru tamtego
    urządzenia, nie wiadomo czy była to wada fabryczna zatem nie można
    stwierdzić, że ta sama wada mogła zaistnieć w każdym innym urządzeniu.

    pozdr

    Monika

  • 16. Data: 2004-10-11 11:21:35
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > A co za różnica - ten co robił błąd w pomiarach też był homologowany

    I co z tego? Telefony na polskim rynku rowniez posiadaja homologacje, a
    jednak sie psuja. Nikt nie udowodnił, że wszystkie fotoradary maja wadę,
    ponieważ jej nie mają... Koniec, kropka i nie ma w ogole nad czym
    debatować...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 17. Data: 2004-10-11 11:26:02
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

> [...]
    > urządzenia, nie wiadomo czy była to wada fabryczna zatem nie można
    > stwierdzić, że ta sama wada mogła zaistnieć w każdym innym urządzeniu.

    Jak tak, to zdaczego twierdzisz, że homologacja jest wystarczająca do tego by uznać,
    że mierzy dobrze??
    TS

  • 18. Data: 2004-10-11 21:49:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004, Tomasz Smolarek wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Jak tak, to zdaczego twierdzisz, że homologacja jest wystarczająca do

    Przyznam że pytanie brzmi sensownie: czy fotoradary podlegają
    okresowej legalizacji ?
    A co do samej kwestii... chyba "założenie" jest takie: jak spełnia
    wymogi przepisów to ZAKŁADA SIĘ że mierzy dobrze. I założenie
    przeciwne musi zostać dowiedzione...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2004-10-11 22:20:51
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

> [...]

    > urządzenia, nie wiadomo czy była to wada fabryczna zatem nie można
    > stwierdzić, że ta sama wada mogła zaistnieć w każdym innym urządzeniu.

    Ze sie troszke wtrace.
    Nie sugeruje sytuacji ze nikt nie odbiera mandatu "z fotoradaru" poniewaz
    jakis tam koles udowodnil ze radary sie myla i tak na pewno tez jest w moim
    przypadku.

    Ale biorac ze w sprawie dowodem bedzie zdjecie z fotoradaru i to sad ocenia
    wage danego dowodu i....
    znany mu jest fakt ze "piekny i sprawny fotoradar z homologacja ZAWODZI, na
    co sa dowody" oraz ze "nikt nie wyjasnil przyczyny dlaczego fotoradar
    zadzialal nieprawidlowo" to czy moze przyjac ze taki dowod jest watly ? Skad
    wiadomo ze w tym przypadku zadzialal prawidlowo skoro gdy zadzialal
    nieprawidlowo nikt nie potrafil powiedziec dlaczego ?

    Rownie dobrze urzadzenie moglo by tylko robic zdjecia i losowac predkosci
    samochodow - ma homologacje - znaczy dziala swietnie.
    Wedlug mnie jednak cos tu nie gra z tymi fotoradarami.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN