  • 11. Data: 2006-12-12 16:01:13
    Temat: Re: Fotoradar.
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Mario napisał(a):
    > Otrzymałem poleconym zdjęcie z fotoradaru, zdarzenia które miało miejsce
    > dokładnie pół roku temu.
    > Prowadzony samochód był wynajęty z wypożyczalni na moje nazwisko.
    > W dołączonych do zdjęcia dokumentach jest nakaz wskazania osoby (jej
    > dokładnych danych) kierującej w tym czasie pojazdem i informacja, że w

    nie masz obowiązku wskazania osoby kierującej samochodem w danym czasie

    andy_nek

    (masz za to obowiązek wskazania osoby, której powierzyłeś samochód)

  • 12. Data: 2006-12-12 16:03:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) wrote:

    > I nie da się jechać wolniej?

    Nie, bo zaraz jakiś dupek siądzie ci "na ogonie" i zacznie mrugać.

    Co oczywiście nie stanowi problemu, jeśli kieruje się np. SKOTem - wtedy
    wystarczy zahamować i problem sam znika ;->

  • 13. Data: 2006-12-12 17:21:10
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > W dołączonych do zdjęcia dokumentach jest nakaz wskazania osoby (jej
    > dokładnych danych) kierującej w tym czasie pojazdem

    Ciocia... ale wygrała w lotto i aktualnie mieszka na jakiejś wyspie na
    Pacyfiku której nazwy nie potrafisz nawet wymówić.

    +inż.leva+

  • 14. Data: 2006-12-13 00:26:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Nie, bo zaraz jakiś dupek siądzie ci "na ogonie" i zacznie mrugać.

    To trzeba iść do psychologa.

  • 15. Data: 2006-12-13 09:05:53
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 17:03:57 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie, bo zaraz jakiś dupek siądzie ci "na ogonie" i zacznie mrugać.

    Rok temu w Niemczech robili o to dym i teraz takie najeżdżanie na tyłek
    i mruganie może być bardzo kosztowne. W Pl też by się takie prawo
    (egzekwowane oczywiście) przydało.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2006-12-13 09:55:17
    Od: m...@g...com

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie, bo zaraz jakiś dupek siądzie ci "na ogonie" i zacznie mrugać.

    Wtedy zwalniasz o 10km/h. Jak dalej mruga - zwalniasz o następne 10km/h. W
    końcu dotrze do niego zależność między mruganiem a prędkością, i da sobie
    spokój z mruganiem.

    p. m.

  • 17. Data: 2006-12-15 15:33:07
    Od: "Mario" <m...@t...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki organ prowadzi postępowanie? Policja czy Straż Miejska?

    ...Straż