  • 201. Data: 2007-03-04 20:36:09
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam napisał(a):
    > zresztą tu nie o to chodzi
    > fotografowanie nie ma naprawdę nic wspólnego z zakupem

    ...zupełnie tak samo, jak oglądanie towaru. Bo w końcu co to za parszywy
    klient, który sie zbyt uważnie przygląda? Niech bierze, płaci i sp*.*dala ;)

    Ech, ty chyba byłeś stereotypowym sprzedawcą w czasów komuny ;->

    "Co mi pan tam mamrocze pod nosem ?! Bierze pan, czy nie ?! I tak są
    tylko czarne!"

  • 202. Data: 2007-03-04 21:47:49
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 04 Mar 2007 19:42:25 +0100, castrol napisał(a):

    > Owszem, bo co nie jest zabronione jest dozwolone.

    I dlatego wolno robić zdjęcia, chyba że naruszałoby to prawo do
    prywatności osób fotografowanych.
    Później się okaże, że zarządy dróg nie pozwolą fotografować na
    skrzyżowaniach (bo bałagan), MPK w autobusach (bo syf), zarządy parków
    miejskich w parkach (bo płoszą się wiewiórki a poza tym park ustali sobie
    wynagrodzenie), dyrekcja teatru w teatrze, itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==

  • 203. Data: 2007-03-05 11:20:51
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2007 22:29:05 +0100, Johnson napisał(a):

    > Powiedziałem już, albo podstawy prawne twierdzeń "że właściciel marketu
    > musi znosić wszelkie zachowania klientów", albo ja wysiadam :) bo tu
    > już zrobiło się nudne.

    Art 31 Konstytucji RP

    Henry

  • 204. Data: 2007-03-05 14:20:31