  • 151. Data: 2007-11-25 11:30:55
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 listopad 2007 10:49
    (autor Marcin Boroń
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fibgp4$e5g$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Agent Olgierd nadaje:
    >
    > a masz na mysli cos konkretnie nieprzyzwoitego w elewacji?

    W niektórych kościołach elewacje ozdobione są nierzadko frywolnymi
    malunkami :-P

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 152. Data: 2007-11-25 12:01:31
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Napisać możesz. Strzelać już niekoniecznie. Wiele razy widziałem napisy
    > "po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się".

    Regulamin wewnętrzny sklepu - dotyczy tylko pracowników. Pozostałych
    klientów ustawy o sprzedaży konsumenckiej, niezgodności towaru z umową itd.

  • 153. Data: 2007-11-25 12:04:39
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > I uprzedzam - nie widzę przeciwwskazań, żeby sklep NIE udostępniał
    > publicznie swojego terenu, mogą postawić bramki i wpuszczać tylko
    > klientów "z kartą" - tak jak ma np. Makro
    > PODOBNO jakaś inna sieć też tak robi - ktoś wie?

    Makro nie jest sklepem. To hurtownia w której zakupy robią przedstawiciele
    podmiotów które podpisały z hurtowanią umowę cywilno prawną. I mogą w niej
    mieć zapisy typu "nie wpuszczamy osób o wzroście < 120cm, ubranych w
    plecaki, z aparatami fotograficznymi" itp. Zwykły sklep nie może.

  • 154. Data: 2007-11-25 12:13:44
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-11-24 23:17 użytkownik Olgierd napisał :

    > Ależ skąd! Jak najbardziej obiektywnie służy zachowaniu prywatności
    > klientów oraz ich bezpieczeństwu.

    ROTFL. Jak chcą zachować prywatność i bezpieczeństwo (od czego tak
    nawiasem?) to niech nie wychodzą z domu. Patrzeć też na nich nie można?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 155. Data: 2007-11-25 12:16:06
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-11-24 23:12 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał :

    > Akurat Twój przykład jest nienajlepszy, bo Twoje "uprawnienie" jest
    > ewidentnie sprzeczne z prawem (strzelanie DO klientów wypełnia
    > zniamiona "narażania na utratę życia i ciężkie obrażenia" czy jak
    > tam to idzie).

    Mea culpa, już po wysłaniu stwierdziłem, że to kiepski przykład. No ale
    powiedzmy, że zakażę noszenia nakryć głowy i ochrona będzie je siłą
    ściągać każdemu.

  • 156. Data: 2007-11-25 12:21:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 listopad 2007 12:27
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fibm89$6ji$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Tristan pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Nie jesteś w stanie zrozumieć ironii?

    No wiesz, bronisz w wielu listach stanowiska targowiska i jego ochroniarzy,
    to skąd miałem wiedzieć, że tym razem zmieniłeś zdanie?

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 157. Data: 2007-11-25 12:28:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > No wiesz, bronisz w wielu listach stanowiska targowiska i jego ochroniarzy,
    > to skąd miałem wiedzieć, że tym razem zmieniłeś zdanie?

    Może po buźce z uśmiechem, którą tam "narysowałem" ?

    A poza tym nie "bronię" nikogo, tylko pisze jakie jest prawo.
    To że innymi się uroiło że jest inaczej nie jest moją winą.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 158. Data: 2007-11-25 12:42:05
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "William" napisał w wiadomości

    > Regulamin wewnętrzny sklepu - dotyczy tylko pracowników. Pozostałych
    > klientów ustawy o sprzedaży konsumenckiej, niezgodności towaru z umową
    > itd.

    A czy w takim razie może być jakiś regulamin (oczywiście mający uzasadnienie
    prawne), który reguluje w jakimś stopniu klientów czy tylko w.w. ustawy?

    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 159. Data: 2007-11-25 12:48:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 13:04:39 +0100, William napisał(a):

    > Zwykły sklep nie może.

    A dlaczego nie moze, skoro hurtownia moze? Sklepy sa wlasnoscia publiczna,
    czy co?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 160. Data: 2007-11-25 13:35:27
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 23:53:54 -0800 (PST), piszczał napisał(a):

    > Fotografowanie nie jest czynnoscia zabroniona w Polsce prawem.

    Sprzedaz ziemniakow tez nie. To znaczy, ze mozesz sobie w markecie
    rozstawic straganik?