  • 141. Data: 2007-11-25 09:47:56
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Johnson nadaje:

    > Może ty chodzisz w brudnych butach, bo nie ja ...
    > A poza tym chciałeś wyrazić jakąś myśl? Jeśli tak to ci sie nie udało.

    Czyli się nie orientujesz...

  • 142. Data: 2007-11-25 09:49:11
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Olgierd nadaje:
    > Bez znaczenia. Każda z tych rzeczy jest przez kogoś, kto ma coś tam do
    > powiedzenia uważana za nieprzyzwoitą.

    a masz na mysli cos konkretnie nieprzyzwoitego w elewacji?

  • 143. Data: 2007-11-25 10:10:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 23:38:43 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to po co ci głupi Murzyni się w USA awanturowali na apartheid?
    > Przecież mogli chodzić do tych sklepów, które były tolerancyjne...

    Bo przeciez murzyni sa czarni dla rozrywki i mogliby zrobic sie biali przed
    wejsciem do sklepu.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 144. Data: 2007-11-25 10:13:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 23:58:27 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ma jedną wadę: są dużo gorsze rzeczy, na które właściciel musi
    > się godzić, mimo że sobie tego nie życzy.

    Np. mozna sobie urzadzic noclegownie w markecie czynnym 24h na dobe.
    Przeciez prawo nie zabrania biwakowania w sklepie...

  • 145. Data: 2007-11-25 10:16:38
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w wiadomości

    > To tak jak ja ;-)
    > Aczkolwiek jest parę zdjęć ze sklepów, które mnie powalają:
    > http://plfoto.com/1379910/zdjecie.html
    > http://plfoto.com/1265582/zdjecie.html
    > http://plfoto.com/1303175/zdjecie.html
    > http://plfoto.com/1272250/zdjecie.html
    > http://plfoto.com/1265582/zdjecie.html
    > http://plfoto.com/1216423/zdjecie.html

    I za te zdjęcia mógłby byc wpierdziel od ochrony...

    Pozdrawiam Przemek :))))

  • 146. Data: 2007-11-25 10:25:39
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Bo przeciez murzyni sa czarni dla rozrywki i mogliby zrobic sie biali przed
    > wejsciem do sklepu.

    No mogli... wystarczyło pójsc do charakteryzatora, albo samemu się pomalowac.

    Pozdrawiam Przemek :)

  • 147. Data: 2007-11-25 11:13:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 24 listopad 2007 17:57
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fi9l7f$6m8$3@atlantis.news.tpi.pl>):

    > supermarketów na pewno. Wolę przyrodę.

    Na jakiej podstawie? Własnego gustu, prawdaż? A ja np. lubię laseczki w
    bikini i się głęboko dziwię, że ty wolisz trzaskać jakieś brzydaśne
    krzaczory...

    Skoro więc Ty trzaskasz krzaczory, ja laseczki, to PhotoM może targowiska.
    Chcesz za niego oceniać, jakie obrazeczki woli? Póki zgodne z prawem,
    oczywiście...

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 148. Data: 2007-11-25 11:24:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 24 listopad 2007 17:32
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fi9k1c$n6a$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Twój wybryk spowodował naruszenie porządku publicznego

    W jaki sposób? Gość stojący i patrzący nie zagraża, a patrzący przez
    obiektyw tak? A gość w okularach? Kto/co i w jaki sposób ucierpiało
    na ,,wybryku'' fotografa?

    > był regulamin który zakazywał takich
    > wybryków.

    A jak regulamin zabroni stania na jednej nodze to jak podniesiesz nogę to
    naruszysz porządek publiczny?

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 149. Data: 2007-11-25 11:27:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    [ciach ...]

    Nie jesteś w stanie zrozumieć ironii?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 150. Data: 2007-11-25 11:30:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 listopad 2007 09:16
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fibb0j$fha$2@inews.gazeta.pl>):

    > Bez znaczenia. Każda z tych rzeczy jest przez kogoś, kto ma coś tam do
    > powiedzenia uważana za nieprzyzwoitą.

    jest znaczenie. Robiąc zdjęcia, w sposób oczywiście nieinwazyjny, nie
    przeszkadzasz. Emitując dźwięki z magnetofonu możesz już zakłócać porządek.
    Podobnie jak wrzeszcząc.

    Jak prowadzę lekcję, uczniowie robią zdjęcia i mi to nieprzeszkadza, bo mi
    to nie zakłóca prowadzenia lekcji. Natomiast gdy uczeń hałasuje, to i
    owszem.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl