  • 31. Data: 2007-01-26 13:31:47
    Temat: Re: Fotografowanie kolei - pytanie prawne (istnieje jakiś zakaz?)
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@g...bezspamu.pl>

    Użytkownik "Stanislaw J. Szewczak" <s...@g...bezspamu.pl>
    napisał w wiadomości news:eobcrh$m39$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma juz takiego zakazu. Sek w tym, ze nie wszyscy to jeszcze
    > zauwazyli, lacznie z SOKiem.

    No i nie trzeba bylo dlugo czekac, okazuje sie, ze Policja
    i rzecznik MSWiA tez nie zauwazyli:

    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3876852.htm
    l?skad=rss&wv=0000

    sjs

  • 32. Data: 2007-01-26 15:24:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stanislaw J. Szewczak wrote:

    > No i nie trzeba bylo dlugo czekac, okazuje sie, ze Policja
    > i rzecznik MSWiA tez nie zauwazyli:
    >
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3876852.htm
    l?skad=rss&wv=0000

    Hmpf... Kolejne miejsce to odwiedzenia ;) Tylko tam niczego ciekawego
    nie ma...

  • 33. Data: 2007-01-26 16:23:08
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    l?skad=rss&wv=0000

    > Hmpf... Kolejne miejsce to odwiedzenia ;) Tylko tam niczego ciekawego
    > nie ma...

    Jak pójdziesz z tą metalową walizką, co ją kiedyś ode mnie zanabyłeś, to
    antyterroryści gwarantowani :)
    Andrzej

  • 34. Data: 2007-01-26 17:31:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ajt wrote:

    > Jak pójdziesz z tą metalową walizką, co ją kiedyś ode mnie zanabyłeś, to
    > antyterroryści gwarantowani :)

    Wiesz, kiedyś poszedłem z fotosnajperem robić zdjęcia startujących
    samolotów na Okęciu - a sam wiesz, jak ten zestaw wygląda ;)

    I nikt oficjalny się nie zainteresował - przynajmniej bezpośrednio (bo
    jakiś gazik pojeździł sobie tam i z powrotem po drugiej stronie płotu).

  • 35. Data: 2007-01-27 13:22:30
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 18:31:48 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > I nikt oficjalny się nie zainteresował - przynajmniej bezpośrednio (bo
    > jakiś gazik pojeździł sobie tam i z powrotem po drugiej stronie płotu).

    Ja ostatnio mijałem taką grupię fotografów z teleobiektywami koło lotniska
    we Frankfurcie. Obok przejechała policaja i nie zwróciła na nich uwagi. Za
    to kilkaset metrów dalej zatrzymali i wylegitymowali mnie mimo że aparatu
    nawet nie wyciągnąłem z kieszeni ;-) Po prostu podejrzane było to że ja
    chodziłem obok budynków lotniska, a fotografowie stali po przeciwnej
    stronie i mieli widok tylko na pasy startowe.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 36. Data: 2007-01-29 20:51:17
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:5hqp84-u98.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz, kiedyś poszedłem z fotosnajperem robić zdjęcia
    > startujących samolotów na Okęciu - a sam wiesz, jak
    > ten zestaw wygląda ;)

    No to zobacz to: http://tinyurl.com/34sezd :-)

    sjs

  • 37. Data: 2007-01-29 21:38:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stanislaw J. Szewczak wrote:

    > No to zobacz to: http://tinyurl.com/34sezd :-)

    Nie bardzo rozumiem... Stał na pasie startowym?

    Bo z zamkniętego (nie dostępnego publicznie) terenu to przegonić może
    nawet byle cieć... A już na pewno z pasa startowego :)

  • 38. Data: 2007-01-30 09:15:13
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@g...bezspamu.pl>

    napisał w wiadomości news:m36294-1vs.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie bardzo rozumiem... Stał na pasie startowym?

    Nie, na sciezce podejscia, na kladce nad Pulawska.

    sjs

  • 39. Data: 2007-01-30 19:38:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stanislaw J. Szewczak wrote:

    > Nie, na sciezce podejscia, na kladce nad Pulawska.

    Dobre :)

    To kolejne miejsce w takim razie...

    Swoją drogą: na Dw.Centralnym (zapewne po tamtym artykule)
    funkcjonariusze zostali pouczeni i nie przeszkadzali w robieni zdjęć.
    Więcej - wiedzieli, że nie wolno im się czepiać fotografowania jak
    wezwałem ich do interwencji w sprawie czepiających się cieciów z
    cieciowskiej firmy ERBER grasującej z ramienia Warszawskich Przejść
    Podziemnych kawałeczek dalej... Cóż, będzie wniosek do grodzkiego o
    ukaranie (spróbuję "pojechać" po 107KW - wprowadzanie w błąd i złośliwe
    niepokojenie; OK, wiem że deczko naciągane - ale będę się upierał, że
    robili to w celu dokuczenia, a nie z jakichś wyższych pobudek ;) i
    informacja do prasy debilizmie zarządu WPP...

  • 40. Data: 2007-01-31 11:18:04
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@g...bezspamu.pl>

    napisał w wiadomości news:bfj494-5q1.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Swoją drogą: na Dw.Centralnym (zapewne po tamtym artykule)
    > funkcjonariusze zostali pouczeni i nie przeszkadzali w robieni zdjęć.

    Dzisiaj jest dalszy ciag:
    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3886090.htm

    Chyba w weekend przejade sie na Centralny.

    sjs