  • 41. Data: 2012-07-29 11:25:40
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-27 11:29, JK pisze:
    > Ale przekroczyłeś prędkość, tak?
    Nie wiem. Biorąc pod uwagę pokazywaną nawet w tv sprawę, gdzie SG zdaje
    się właśnie z Kobylnicy (nie chce mi się teraz szukać) wystawiła mandat
    za przekroczenie prędkości o 0 km/h, to ja pewności żadnej nie mam, że
    przekroczyłem. Zazwyczaj jeżdżę zgodnie z przepisami, żona także.

    > Czytając twoje poprzednie posty (o paleniu na
    > chodniku) odniosłem wrażenie, że jesteś
    > człowiekiem trzymającym się zasad prawa,
    > dbającym o dobro ogółu, itd.
    O dobro ogółu?? Ty chyba coś ze sprawiedliwością społeczną pomyliłeś.
    Dbam o swoje dobro :->

    > A teraz, jak ostatnia łajza, skamlesz o radę
    > jak wykpić się od mandatu za przekroczenie
    > przepisów?
    Znów coś Ci się pomieszało. Gdzie próbuję się wykpić od mandatu za
    "przekroczenie przepisów"?? Nie mam pojęcia, czy złamałem jakiś przepis.
    Czekam aż mi to udowodnią. Może Ty wyzbywasz się kasy na każde żądanie
    urzędników - ja takie żądanie oglądam najpierw z każdej strony i
    zastanawiam się, czy czasem znów ktoś nie usiłuje mnie ... Zwłaszcza od
    takich "służb", działających w imieniu obywateli, jak gminne straże z
    Kobylnicy i ościennych miejscowości.

    Maciek

  • 42. Data: 2012-07-29 11:43:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-27 14:09, WAM pisze:
    > A ten trzeci czemu nie jest wpisany?
    Bo wynika z braku rozdzielności majątkowej.

    Maciek

  • 43. Data: 2012-07-30 11:58:41
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

    > Owszem, praktyka bazowania nie tyle na "suficie", co danych
    > opartych o oferty (a nie o dokonane transakcje) jest wątpliwa
    > prawnie i moralnie.
    > Ale to uwagi u góry nie uchyla.
    > PCC nie jest naliczany od wartości transakcji i już.
    > Reklamacje na Wiejską do Warszawy (nie do mnie i nie do
    > skarbówki).

    Rzecz wlasnie w tym, ze pojedyncze reklamacje na wiejskiej laduja w koszu
    bez czytania. Zeby byly uwzglednione. musza zostac zlozone przez tysiac osob
    przy pomocy srodkow przymusu. Tak, jak gornicy zlozyli reklamacje w sprawie
    emerytur gorniczych. To byla chyba jedyna reklamacja, jaka na wiejskiej
    zostala uwzgledniona. Bo miala odpowiednia forme zlozenia. Jedyna ktora
    trafia do mozdzkow tych co tam siedza.

  • 44. Data: 2012-07-30 12:50:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Jul 2012, Ajgor wrote:

    > Rzecz wlasnie w tym, ze pojedyncze reklamacje na wiejskiej laduja w koszu
    > bez czytania.

    No niestety tak.
    Ale opisywałeś sprawę tak, jakby to urzędnicy US byli winni.
    A (w tej części o której pisałem) to nieprawda.

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2012-08-04 00:29:14
    Od: "Cieply" <z...@g...com>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Wyciagnal wycinki z gazet z cenami gieldowymi. Szukal w nich chyba z pol
    > godziny mojego samochodu,
    > a jak nie znalazl, to powiedial, ze w takim razie musi wziac inny o
    > podobnej pojemnosci.
    > I znalazl nowke merca. Wiem, ze niewiarygodne. Ale prawdziwe. Wlasnie tak
    > dzialaja urzedenicy skarbowi.
    > I wreszcie komus powinny sie na to oczy otworzyc. Dopiero jak mu
    > nawrzucalem tone chujow, zagrozilem sadem, prokuratufa o mediami,
    > nagle sie okazalo, ze skoro nie ma w wycinkach mojego auta, to wezmie cene
    > z umowy.

    Jesteś tak wiarygodny jak wspomniana "tona chujów".