  • 21. Data: 2007-12-18 10:22:02
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i pytanie?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > Jest samochód, jest data i godzina, właścicel ma wiedzieć komu w tym
    > czasie dał samochód.

    Właścicielem jest firma, znaczy się prezes 900 osobowej firmy.
    Idź do takiego właściciela i zapytaj, kto jechał żółtą skodą
    fefnastego maja.

    6008

  • 22. Data: 2007-12-18 10:24:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > Jeden sędzia może powiedzieć, że w "tym przypadku" nic się nie stało, a
    > drugi uogólnić i powiedzieć, że łamanie przepisów drogowych i ukrywanie
    > ich sprawców jest bardzo naganne społecznie i przywalić ile może.

    Nie wiedza nie jest niestety "zjawiskiem" umyślnym ... nie
    dotyczy asów kontrwywiadu.

    6008

  • 23. Data: 2007-12-18 14:59:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Właścicielem jest firma, znaczy się prezes 900 osobowej firmy. Idź do
    > takiego właściciela i zapytaj, kto jechał żółtą skodą fefnastego maja.

    Ale to nikogo nie obchodzi.
    Prawo nakazuje mu wiedzieć.
    Niech sobie to tak zorganizuje, aby wiedział.

  • 24. Data: 2007-12-18 16:04:23
    Od: "bluecing" <r...@g...com>

    > Ale to nikogo nie obchodzi.
    > Prawo nakazuje mu wiedzieć.
    > Niech sobie to tak zorganizuje, aby wiedział.

    W Stanach w takiej sytuacji mandat przychodzi do zaplacenia przez kierowce.
    Nie ma zmiluj sie.
    Kierowca nie musi placic jedynie wtedy gdy zglosil KRADZIEZ samochodu przed
    czasem zrobienia takiej fotki.

  • 25. Data: 2007-12-18 16:46:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > Ale to nikogo nie obchodzi.
    > Prawo nakazuje mu wiedzieć.
    > Niech sobie to tak zorganizuje, aby wiedział.

    Prawo nakazuje wiedzieć.

    Hy hy hy ... a co było przed chaosem ?

    6008

  • 26. Data: 2007-12-18 16:46:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > Prawo nakazuje mu wiedzieć.

    Przytocz artykuł. Nie przytoczysz - to proszę spadać.

    6008

  • 27. Data: 2007-12-20 00:57:24
    Od: Odbytnica <w...@w...666>

    bluecing wrote:
> [...]
    > Nie ma zmiluj sie.
    > Kierowca nie musi placic jedynie wtedy gdy zglosil KRADZIEZ samochodu przed

    W stanach Cpaja Narkotyki i okradli Indian

  • 28. Data: 2007-12-20 11:27:44
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Przytocz artykuł. Nie przytoczysz - to proszę spadać.

    Proszę zapoznać się z art.78 p.4 Kodeksu Drogowego. Koszt niniejszej
    porady prawnej 100PLN, płatne na konto fundacji "Mam marzenie". Nie
    zapłacisz - to proszę spadać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 29. Data: 2007-12-21 07:57:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    >Niech jeszcze udowodni to ukrywanie. Jest różnica między "nie wiem", a
    >"wiem, ale nie powiem" :)

    hmm, no tak. A jak prezes mowi:

    "Auto powierzylem temmu, temu, temu i temu." ? Jest 4 kierowcow przypisanych
    do auta. I prezes tylko im powierzyl kierowanie.

    Kto w takim przypadku jest winny gdy nie da sie rozpoznac kto kierowal ?

    Icek

  • 30. Data: 2007-12-21 23:13:47
    Od: "lux" <b...@b...servera>

    78 p4 w zw z 65 kw