  • 1. Data: 2010-10-23 11:32:40
    Temat: Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jakiś zposób na toto?
    Od: "Zbyszek" <b...@p...onet.pl>

    Witam.
    I jak w temacie.
    Się zagapiłem i strzelili strażacy miejscy mi autko, ale od tyłu. Ciemne i
    czarne, + czarne szyby od tyłu - maksymalne przyciemnienie. Nie ma szans
    stwierdzić k
    szkoda mi 140 zetów, 4 peckami się nie przejmuję, mam czyste konto i uważny
    kierowca jestem, ot wypadek przy pracy :)
    Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwość podania, że samochód był
    użyczony komuś, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

  • 2. Data: 2010-10-23 14:30:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-23 13:32, Użytkownik Zbyszek napisał:
> [...]
    > Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwość podania, że samochód był
    > użyczony komuś, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

    Ostatnio ktoś sie dopatrzył że tylko policja może ukarać za niewskazanie
    komu sie pojazd powierzyło.
    Poczekaj na wezwanie jak sprawę będzie prowadzić SM to w tym
    dniu byłeś przeziębiony i z domu nie wychodziłeś, kto brał
    auto nie pamiętasz. Proponowanego mandatu za fotkę lub
    niewskazanie sprawcy nie przyjmujesz. Bedą straszyć oddaniem
    sprawy do sądu, powiedz że wreszcie adwokat zapracuje na swoją
    pensję. :-)
    Ale do siedziby SM to raczej jedź innym samochodem lub
    taksówką, unikniesz szykan za złe parkowanie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-23 17:45:12
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-23 13:32, Zbyszek pisze:
> [...]
    > Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwość podania, że samochód był
    > użyczony komuś, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

    Jeśli nr rej. jest czytelny, to marne szanse.
    Możesz iść "na maksa", że przecież ktoś mógł bez Twojej wiedzy go użyć i
    odstawić na miejsce, ale nie sądzę, aby to się w sądzie utrzymało.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-10-23 17:49:32
    Od: b...@p...onet.pl

    Jeśli nr rej. jest czytelny, to marne szanse.
    Możesz iść "na maksa", że przecież ktoś mógł bez Twojej wiedzy go użyć i
    odstawić na miejsce, ale nie sądzę, aby to się w sądzie utrzymało.

    Ta rada zawiera mniej rady niż ja już wiem.
    Należy albo mandat przyjąć, albo wskazać, że ktoś inny używał auto.
    Czy ktoś przerabiał np temat
    - Auto urzyczyłem, prosze uprzejmie, oto dane: Jan kowalski, RPA, ulica Mandeli 13/7
    I co wtedy???

  • 5. Data: 2010-10-24 09:41:41
    Od: Adam Gołaszewski <g...@n...podam.pl>

    On 10/23/2010 07:49 PM, b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Czy ktoś przerabiał np temat
    > - Auto urzyczyłem, prosze uprzejmie, oto dane: Jan kowalski, RPA, ulica Mandeli

    I wtedy do wskazanej osoby przychodzi pismo takie jak do Ciebie, z
    informacją że to Ty go wskazałeś.
    I tak samo - może się przyznać albo wskazywać dalej ;-)

    A.

  • 6. Data: 2010-10-24 10:29:42
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > I wtedy do wskazanej osoby przychodzi pismo takie jak do Ciebie, z
    > informacją że to Ty go wskazałeś.
    > I tak samo - może się przyznać albo wskazywać dalej ;-)

    sprawdź w wyszukiwarce - było setki razy.

    Nie kombinuj - skończy się na mandacie 100 zł i braku punktów

    Bogdan

  • 7. Data: 2010-10-24 10:33:08
    Od: Adam Gołaszewski <g...@n...podam.pl>

    On 10/24/2010 12:29 PM, Bogdan wrote:

    > sprawdź w wyszukiwarce - było setki razy.
    >
    > Nie kombinuj - skończy się na mandacie 100 zł i braku punktów
    >
    > Bogdan

    Nie kombinuję.
    Byłem w takiej sytuacji i wiem o czym mówię.

    Niby na jakiej podstawie SM ma za to samo wykroczenie karać jednego
    mandatem np. 300 zł i punktami karnymi, a drugiego 100 zł bez punktów ?
    Jakaś podstawa prawna? Hm?

    A.

  • 8. Data: 2010-10-24 15:09:57
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Niby na jakiej podstawie SM ma za to samo wykroczenie karać jednego
    > mandatem np. 300 zł i punktami karnymi, a drugiego 100 zł bez punktów ?
    > Jakaś podstawa prawna? Hm?

    Autopsja. Radar stacjonarny 400 km od miejsca zamieszkania, fota z tyłu.
    Postać kierowcy znana tylko mnie bo to ja byłem. Policjant nie chciał
    wierzyć, że to ja. Zdziwił się moim uporem. Zakończenie: mandat 100 zł brak
    punktów. Podstawa prawna? nie pytałem.

    Bogdan

  • 9. Data: 2010-10-25 06:45:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale może jest jaki skuteczny sposób?

    nie ma skutecznego sposobu

    robisz tak, jesli straznicy cie wezwa, idziesz do nich i mowisz ze nie
    pamietasz kto jechal, oni nie maja prawa ani zmusic cie do wskazania kto
    prowadzil, ani ukarac cie za niewskazanie, ani skierowac sprawy do
    grodzkiego, o ile dobrze pamietam, i teraz duzo zalezy od nich, bo moga
    olac, albo moga sprawe przekazac policji, jesli to zrobia, to wtedy na
    policji, albo sie przyznasz i dostaniesz mandat i punkty za przewinienie,
    albo "zapomnisz" kto jechal i wtedy dostaniesz za niewskazanie, co bedzie
    korzystniejsze dla ciebie, sam bedziesz musial wybrac

  • 10. Data: 2010-10-25 07:38:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-25 08:45, Użytkownik szerszen napisał:

> [...]
    > przewinienie, albo "zapomnisz" kto jechal i wtedy dostaniesz za
    > niewskazanie, co bedzie korzystniejsze dla ciebie, sam bedziesz musial

    A były przypadki że przekazywali sprawę policji ?