  • 31. Data: 2005-03-22 14:13:17
    Temat: Re: Firmy windykacyjne jak rozdawane samochody na Placu Czerwonym w Moskwie (bylo Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat)
    Od: "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl>

    wiadomości news:d1nt6m$rvs$1@opal.futuro.pl...
    > Proste - testy wyboru. Jak ktoś ma szczęście - zdaje nawet jak jest
    > analfabetą (ponoć autentyczny przypadek w USA). A wiadomo, kto ma
    > szczęście ;-> (bez urazy - to tylko żart ;) )

    A ja sluszalem ze z Brazylii ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 32. Data: 2005-03-22 18:11:34
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > Tak na marginesie: wytresuj rodzinę, żeby niczego 'za Ciebie' nie
    > odbierała ani nie podpisywała.
    >
    > Każdy odbiera swoje i odpowiada za siebie.

    Tzn myślisz że gdyby to on odebrał i podpisał to by to miało jakieś znaczenie
    prawne?To chyba dosyć wyodrębniony pogląd w doktrynie:)
    I za każdym razem jak przyjdzie list polecony bedzie musiał biegać na poczte go
    odebrać bo rodzina nie chciała podpisać listonoszowi?:)Żarty jakieś ;>

  • 33. Data: 2005-03-22 18:40:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pawcio wrote:

> [...]
    odebrać bo rodzina nie chciała podpisać listonoszowi?:)Żarty jakieś ;>

    Jak chce, aby mp. termin odwołania biegł od momentu kiedy odebrała
    rodzina, a nie on, to nie ma sprawy.

  • 34. Data: 2005-03-22 21:03:53
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Swiadczenia przedawnią się po 3 latach od momentu daty płatności
    > danego zobowiązania.

    MZ po dwóch, na podstawie art.751 w zw. z art.750 kc - umowa o
    świadczenie usług nieuregulowana innymi przepisami

    KG

  • 35. Data: 2005-03-22 23:58:36
    Od: "Michal" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > MZ po dwóch, na podstawie art.751 w zw. z art.750 kc - umowa o świadczenie
    > usług nieuregulowana innymi przepisami

    a jesli ja reguluje wewnetrzny regulamin szkoly ktory podpisalem ?

  • 36. Data: 2005-03-23 01:50:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawcio wrote:

    > Tzn myślisz że gdyby to on odebrał i podpisał to by to miało
    > jakieś znaczenie prawne?To chyba dosyć wyodrębniony pogląd w doktrynie:)

    Byłby formalnie skutecznie doręczony.

    > I za każdym razem jak przyjdzie list polecony bedzie musiał biegać
    > na poczte go odebrać bo rodzina nie chciała podpisać listonoszowi?

    Straszna fatyga... Tak często do ciebie polecone przychodzą?

    > :)Żarty jakieś ;

    Rób, jak uważasz. Jak lubisz sięp otem tłumaczyć, że odebrałeś coś,
    czego na oczy nie widziałeś... Pewnie i byś wytłumaczył - ale musisz
    sobie lubić komplikować życie.

  • 37. Data: 2005-03-23 04:36:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Michal napisał(a):
    > a jesli ja reguluje wewnetrzny regulamin szkoly ktory podpisalem ?

    nie ma znaczenia, tu chodzi o przepisy prawa - regulację jakiegoś typu umowy

    KG