  • 21. Data: 2007-07-21 09:02:58
    Temat: Re: Firma windykacyjna i ich grozby.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Trzeba było wezwać policję i tyle. A najlepiej od razu (po telefonie
    > sąsiadki) przyjechać z policją.
    >
    > Poza tym zaopatrz się w duży baniaczek z gazem pieprzowym, żeby
    > sk*.*synów wykurzyć, jakby usiłowali się znowu wedrzeć.

    przepraszam za zlosliwosc ale co sie stalo z twoim baniaczkiem z gazem
    pieprzowym gdy ci ochraniarze z supermarketu w pierd. dawali ?

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 22. Data: 2007-07-21 09:04:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    tequila napisał(a):

    > Firmy windykacyjne nie maja adnych praw mo esz spa spokojnie, je eli
    > d u nik nie zap aci dobrowolnie to mog wraca do domu, ca a reszta
    > ich czynno ci tj.wizyty domowe, gro by,naliczanie mega odsetek
    > itp.jest niezgodne z prawem.

    popraw sobiekodowanie albo w ogole nie pisz, albo nie uzywaj polskich
    znakow bo ich w ogole nie widac.

    P.

  • 23. Data: 2007-07-21 09:12:12
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 21 Jul 2007 01:04:49 +0200, Arek wrote:

    > Zaproponować korzystny interes, z którego zysków po części zostanie
    > spłacony dług.
    > Tyle, że to wymaga więcej wysiłku i pomyślunku niż grożenie ludziom.

    ....albo sprzedać dług miejscowemu zakładowi energetycznemu :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 24. Data: 2007-07-21 09:15:46
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w

    > przepraszam za zlosliwosc ale co sie stalo z twoim baniaczkiem z gazem
    > pieprzowym gdy ci ochraniarze z supermarketu w pierd. dawali ?

    Zaciął się. :>

    Neko

  • 25. Data: 2007-07-21 15:58:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > przepraszam za zlosliwosc ale co sie stalo z twoim baniaczkiem z gazem
    > pieprzowym gdy ci ochraniarze z supermarketu w pierd. dawali ?

    Starczył tylko na dwóch - dlatego polecam duży baniaczek ;)

  • 26. Data: 2007-07-21 16:01:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > przepraszam za zlosliwosc ale co sie stalo z twoim baniaczkiem z gazem
    > pieprzowym gdy ci ochraniarze z supermarketu w pierd. dawali ?

    Starczył na dwóch - dlatego polecam zakup dużego ;)

    Czyli można powiedzieć, że był w 50% skuteczny :-P

    Choć szczerze powiedziawszy drugi albo sobie sam psiknął dla szpanu,
    albo stał przypadkiem za podstawowym celem, który zaczął mi aparat
    wyrywać...

    Czyli jeszcze raz: duży baniaczek i jego użycie zanim wróg zbliży się w
    zasięg rąk.

  • 27. Data: 2007-07-23 12:07:31
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Hrabia napisał(a):
    > Czy to nie przypadkiem firma Kruk ?

    Kruk tak dziala ?

  • 28. Data: 2007-07-23 12:24:41
    Od: "Witek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał

    > Kruk tak dziala ?

    Te pytanie wywoluje zdumienie.
    Jakbys zapytal: "A to ziemia jest okragla?"

  • 29. Data: 2007-07-23 12:51:54
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    > Kruk tak dziala ?

    Z opowiadań znajomych podobno tak działa i są to tzw. karkogłowi bez
    skrupułów.

    W każdym razie, zrób wszystko aby nagrać rozmowę z tymi *&&^*^*^& z
    firmy windykacyjnej. Zrób sobie kopię nagrania i grzej na Komendę
    Policji (nie komisariat rejonowy). Tam złóż doniesienie o zdarzeniach i
    załącz nagranie. Dalej, to nie informuj tych z firmy windykacyjnej że
    pójdziesz na Policję, bo może być tak, że Policjanci z Komendy Rejonowej
    będą chcieli abyś się z nimi umówił na spotkanie. Wówczas umówisz się z
    tymi *^*^&*!^@%#$^5 z firmy windykacyjnej, tylko tyle że będzie w
    miejscy spotkania ok. kilku gliniarzy po cywilnemu :D ... Na to
    spotkanie weź dyktafon najlepiej cyfrowy (nie licz że policja Ci da
    dyktafon :( )

    Grzegorz

  • 30. Data: 2007-07-24 01:30:52
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 21 Jul 2007 18:01:05 +0200, od Andrzej Lawa :

    > Czyli jeszcze raz: duży baniaczek i jego użycie zanim wróg zbliży się w
    > zasięg rąk.

    Mozna także, co jest bardziej ryzykowne, ale skuteczne przedmiotem do
    złudzenia przypominającym broń wezwać do położenia się na glebie i rękami
    szeroko rozstawionymi i natychmiast wezwać policję koniecznie informując
    dyżurnego o dokonanym zatrzymaniu obywatelskim.
    Absolutnie nie dyskutować z obezwładnionymi przed przybyciem policji.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net