  • 11. Data: 2007-07-22 14:52:46
    Temat: Re: Firma windykacyjna - another story
    Od: "Tomek PL" <tomek.pl19[bez____spamu]@wp.pl>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:f7t5nh$fn8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Oplaty abonamentowe 3 lata pozostale uslugi 2 lata

    A skąd masz to 3 lata?

    Mogę powiedzieć, że okręgu apelacji krakowskiej przedawnia się po dwóch
    latach:-) Taka jest praktyka orzecznicza i nie widziałem nigdy innego
    rozstrzygnięcia.

    TPL

  • 12. Data: 2007-07-23 20:58:06
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Art. 125
    swiadczenia okresowe, abonament jest takim swiadczeniem

  • 13. Data: 2007-07-23 21:09:17
    Od: wombi <w...@n...onet.pl>

    MT pisze:
    > Art. 125
    > swiadczenia okresowe, abonament jest takim swiadczeniem

    Tutaj dyskutujemy o tym jaki jest termin przedawnienia przed wytoczeniem
    powództwa więc nie wiem skąd wytrzasnąłeś taką podstawę prawną.