  • 11. Data: 2019-12-11 07:18:01
    Temat: Re: Firma ubezpieczeniowa żąda zapłaty za niezawarte umowy ubezpieczenia
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Art. 286, ale tej ustawy możesz nie znać.

    -----

  • 12. Data: 2019-12-11 07:30:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale
    > drugi artykuł mnie zaintrygował. Gdzie coś takiego znalazłeś? Jakiś
    > numerek artykułu, albo choć ustawa, bym sobie znalazł.

    Daj spokój, gdybyś zawodowo ser sprzedawał albo fryzjerem był...

  • 13. Data: 2019-12-11 09:27:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-11 o 07:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Art. 286, ale tej ustawy możesz nie znać.

    Zna, tylko się z ciebie śmieje, że nie wiesz, że tu ten artykuł nie pasuje.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-12-11 17:01:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 09:27, Liwiusz pisze:

    > tu ten artykuł nie pasuje.

    Akurat pasuje, bo korzystając z tego artykułu
    uruchomiło się postępowanie wobec Kruka, który nagle zaczął
    sugerować mi w korespondencji, że jestem mu coś winien.
    (wątek na tej grupie jakieś 3 lata temu)

  • 15. Data: 2019-12-13 12:28:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisz coś bliżej, bo przysyłają mi raz na pół roku nakłanianie do uregulowania
    rzekomej zaległości sprzed parunastu lat wobec
    telepsa, którego już dawno przed sądem spuściłem na drzewo.

    -----

  • 16. Data: 2019-12-13 14:11:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 12:28, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > uregulowania rzekomej zaległości sprzed parunastu lat wobec telepsa,
    > którego już dawno przed sądem spuściłem na drzewo.

    ten. k. to bandycka firma:)

  • 17. Data: 2019-12-13 14:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Napisz coś bliżej, bo przysyłają mi raz na pół roku nakłanianie do
    >uregulowania rzekomej zaległości sprzed parunastu lat wobec telepsa,
    >którego już dawno przed sądem spuściłem na drzewo.

    Na pewno przed sadem ?

    Bo zaczalbym od zazadania od Kruka kopii dokumentow na podstawie
    ktorych sie domagaja naleznosci ... tylko Kruk to pewnie oleje.
    Albo sie okaze, ze to jakas ramowa umowa "dane dluznikow na
    dyskietce".

    I co dalej ?
    Zdaje sie, ze sad ostanio utrącił takiego, co sie domagał za
    zniesławienie ...

    J.

    -----

  • 18. Data: 2019-12-13 15:20:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No przed sądem, bo się dowiedziałem o wydanym nakazie z zajęcia rachunku ;-)
    Sąd marmurkowy w Zamościu, zażądałem od prezes danych liczbowych (dostałem na CD
    wszystkie sygnatury spraw z powództwa Ultimo w
    jednym wskazanym roku kalendarzowym, było to parędziesiąt tysięcy spraw) i
    obliczyłem, że gdyby zatrudnili wszystkich sędziów w
    wydziale (gospodarczym, bo tel. był na firmę), to wydawali nakaz zapłaty co półtorej
    minuty (!!).
    Podziwiam wydajność, szczerze, nie wiem jak to drukarka i koperciarka ogarnie.
    Z samych opłat sądowych SP miał parę milionów złotych (najniższy wpis 30 zł), biznes
    jak w Arbeitslager.
    A to tylko jeden rok i jeden wydział jednego prowincjonalnego sądu (na mój wniosek o
    przeniesienie do siedziby dłużnika sąd nawet
    nie odpowiedział, tam ręka rękę myje).
    Podali dawno nieaktualny adres, sąd po 8 (?) latach przywrócił mi termin na sprzeciw
    i oddalił powództwo (nawet nie odpowiedzieli na
    sprzeciw).
    A i tak raz na jakiś czas znajduję coś od nich w skrzynce.

    -----
    > Na pewno przed sadem?
    > Bo zaczalbym od zazadania od Kruka kopii dokumentow na podstawie których się
    domagaja należności... tylko Kruk to pewnie oleje.

  • 19. Data: 2019-12-15 19:21:26
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 09:46:04 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > jest przestępstwem umyślnym. Żądanie wyślij pismem imiennie na osobę
    > odpowiedzialną za przetwarzanie danych. Najczęściej jest ta informacja
    > na stronie danego ubezpieczyciela. Bo tak, to on będzie twierdził, ze
    > nie wiedział o Twojej odmowie, a pozostali pracownicy, że nie są
    > uprawnieni do usunięcia danych i odpowiedzialność się rozmyje. W
    > ostateczności imiennie na Prezesa Zarządu Spółki albo sam Zarząd. To
    > Spółka Akcyjna, więc zgodnie z KRS na organ uprawniony, a nie "maila
    > pani Marysi", co to niewiele może i przeważnie tego nie czyta.

    Rzeczywiście to pomogło, dziękuję za skuteczną poradę. Tzn. chyba już wcześniej
    ubezpieczyciel przygotował pismo z wyjaśnieniem dla mnie ale na moje żądanie
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych bardzo szybko przysłali mi poniższe
    wyjaśnienie:

    Polisy zostały anulowane, jeżeli otrzymał Pan kolejne pismo z wezwaniem do zapłaty,
    prosimy o uznanie go za nieważne.

    Odnosząc się natomiast do Pana prośby dotyczącej usunięcia danych osobowych z baz
    Towarzystwa, informujemy, że Pańskie dane osobowe nie będą dalej przetwarzane przez
    xxxx.

    Zapewniamy, że Pana adres korespondencyjny został wykorzystany wyłącznie w celu
    przesłania niniejszej wiadomości i udzielenia Panu odpowiedzi na otrzymane
    zgłoszenie.

  • 20. Data: 2019-12-15 19:44:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2019 o 19:21, Witold Z. pisze:

> [...]
    > ale na moje żądanie zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych
    > bardzo szybko przysłali mi poniższe wyjaśnienie:

    Miło mi :-) Ale kolejnego pisma bym nie lekceważył, bo to będzie
    znaczyło, że dane nadal przetwarzają.

    --
    Robert Tomasik