-
1. Data: 2002-02-14 08:34:49
Temat: Firma nie chce zwrócić zaliczki
Od: "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl>
Witam.
Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w imieniu
mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie) termin
realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż nie
było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie anulowałem
zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i zwrotu
pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać aby jak
najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może zgłoszenie na
policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?
Pozdrawiam
Piotr Chudzicki
-
2. Data: 2002-02-15 12:57:13
Temat: Re: Firma nie chce zwrócić zaliczki
Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
"Piotr Chudzicki" <a...@r...pl> wrote in message
news:a4ig4t$2o8$1@news.tpi.pl...
> Witam.
> Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w imieniu
> mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie) termin
> realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż nie
> było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie
anulowałem
> zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i zwrotu
> pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać aby jak
> najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może zgłoszenie na
> policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?
Jesli ma byc naprawde szybko, trzeba pogadac "z firma"-dluznikiem.
Trzeba ich zapytac do kogo ma sie pan zwrocic PIH, Us, czy federaca
konsumentow,
bo Pan nie wie.....
Boguslaw
-
3. Data: 2002-02-21 11:55:40
Temat: Re: Firma nie chce zwrócić zaliczki
Od: "kotewka" <k...@w...pl>
Użytkownik "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
news:a4ig4t$2o8$1@news.tpi.pl...
> Witam.
> Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w
imieniu
> mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie)
termin
> realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż
nie
> było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie
anulowałem
> zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i
zwrotu
> pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać
aby jak
> najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może
zgłoszenie na
> policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?
>
Tylko do Sądu, jak dobrze rozegrasz możesz uzyskać zwrot podwójnej
zaliczki (jak Sąd potraktuje to jako zadatek).
--
Pozdrawiam
Kotewka
k...@w...pl