eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Firma nie chce zwrócić zaliczki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2002-02-14 08:34:49
    Temat: Firma nie chce zwrócić zaliczki
    Od: "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl>

    Witam.
    Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w imieniu
    mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie) termin
    realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż nie
    było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie anulowałem
    zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i zwrotu
    pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać aby jak
    najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może zgłoszenie na
    policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?

    Pozdrawiam
    Piotr Chudzicki


  • 2. Data: 2002-02-15 12:57:13
    Temat: Re: Firma nie chce zwrócić zaliczki
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>


    "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl> wrote in message
    news:a4ig4t$2o8$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w imieniu
    > mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie) termin
    > realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż nie
    > było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie
    anulowałem
    > zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i zwrotu
    > pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać aby jak
    > najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może zgłoszenie na
    > policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?

    Jesli ma byc naprawde szybko, trzeba pogadac "z firma"-dluznikiem.
    Trzeba ich zapytac do kogo ma sie pan zwrocic PIH, Us, czy federaca
    konsumentow,
    bo Pan nie wie.....

    Boguslaw



  • 3. Data: 2002-02-21 11:55:40
    Temat: Re: Firma nie chce zwrócić zaliczki
    Od: "kotewka" <k...@w...pl>


    Użytkownik "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:a4ig4t$2o8$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w
    imieniu
    > mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie)
    termin
    > realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż
    nie
    > było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie
    anulowałem
    > zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i
    zwrotu
    > pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać
    aby jak
    > najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może
    zgłoszenie na
    > policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?
    >
    Tylko do Sądu, jak dobrze rozegrasz możesz uzyskać zwrot podwójnej
    zaliczki (jak Sąd potraktuje to jako zadatek).


    --
    Pozdrawiam

    Kotewka
    k...@w...pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1