  • 11. Data: 2004-01-16 18:00:34
    Temat: Re: Firma i likwidacja
    Od: Grazyna <m...@g...pl>

    Przemo P wrote:
    > dodam jeszcze tyle, ?e jak mia?em drug? firm? na moj? ?on? (wtedy jeszcze
    > nie ?ona) to sytuacja by?a wr?cz identyczna.
    > ?ona posz?a do urz?du zamkn?ae - baba: po co? lepiej zawiesiae i spokój,
    > przecie? nie trzeba nic robiae a moja ?ona: jak to nic robiae a deklaracje
    > zerowe co miesi?c? !!!!
    > Baba zrobi?a co? na zasadzie: ?ejeju,?ejeju i szyderczy u?mieszek.
    > Sami sobie odpowiedzcie na czyj? korzy?ae dzia?a....
    > Pozdrawiam
    > Przemo
    Zgadszam sie , ze nie mozna polegac na ustnej informacji. Ale ja tez mam
    zawieszona dzialalnosc, skladam co miesiac deklaracje VAT. Jak dlugo
    wlasciwie mozna miec zawieszona dzialalnosc? Nie moge znalezc takiej
    informacji w dostepnych mi przepisach. Gdzie tego szukac?
    Grazyna

  • 12. Data: 2004-01-17 10:51:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jan 2004, Grazyna wrote:
    [...]
> [...]
    >+ wlasciwie mozna miec zawieszona dzialalnosc? Nie moge znalezc takiej
    >+ informacji w dostepnych mi przepisach.

    Pewnie nie ma. Jedyne ograniczenia dotyczą "przepadku" VAT naliczonego
    a nieodliczonego - w ustawie są 2 terminy: 10 miesięcy i 36 miesięcy
    dla różnych przypadków.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 13. Data: 2004-01-17 10:52:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jan 2004, Hrabia Mol wrote:
    [...]
    >+ Ja TEŻ dzwoniłem. Dzwoniłem do UKS. Powiedziało co powiedziało a ja
    >+ szczęsliwy i spokojny czekałem na to co się ma stać.

    Możesz "dla potomności" zapodać o co chodziło ?
    (z crossem na .podatki, IMHO :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 14. Data: 2004-01-17 12:04:49
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Hrabia Mol wrote:

    > Ludzie, wyście się wściekli???
    > U nas NIC nie powinno się załatwiać w urzędach na gębę ze szczególnym
    > uwzględnieniem tych urzędów na S.

    No co ja poradze, ze u nas sa MILE PANIE w US.

    Ile razymialem male watpliwosci - pytalem i udzielaly mi dobrych rad.
    (Choc najlepsza z nich otrzymalem pare lat temu w US w Chrzanowie
    "Kazdy odpowiada za SIEBIE").

    Przykladowo - nie wiedizalem jak zalatwic sobie
    "zaniechanie poboru zaliczek.."

    Mila Pani w US powiedziala mi co mam napisac, i co mam dolaczyc, napisalem,
    dolaczylem i Naczelnik US wydal DECYZJE NR .... o zaniechaniu.

    Co mi wg was teraz grozi za to, ze skorzystalem z rady Milej Pani w US ?

    Nie bede podawal innych przykladow ale naprawde jest ich wiele.

    Boguslaw

  • 15. Data: 2004-01-17 18:53:12
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Też prowadziłem firmę, też mi przyfasolili swego czasu bo "larwa"
    > coś mi powiedziała, niestety.

    Mówi się 'biurwa' ;-)