  • 11. Data: 2005-05-18 20:57:23
    Temat: Re: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 18 May 2005 08:53:40 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Maile do UOKiK nie "giną", sprawdzone.
    To samo chcialem napisac :-)
    z tym ze zarowno uokik jak i giodo odpisuja na maile normalnymi listami
    co niestety sporo wydluza caly proces komunikacji
    no ale zawsze to szybciej niz listy w dwie strony
    pozdrawiam
    --
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:

  • 12. Data: 2005-05-20 10:09:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    JFK wrote:
    > z tym ze zarowno uokik jak i giodo odpisuja na maile normalnymi listami
    > co niestety sporo wydluza caly proces komunikacji

    Dlatego zwykle na końcu listu piszę, w jakiej formie życzę sobie otrzymać
    odpowiedź. Emaile wysyłać też umieją :)

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 13. Data: 2005-05-20 12:07:07
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Dlatego zwykle na końcu listu piszę, w jakiej formie życzę sobie otrzymać
    > odpowiedź. Emaile wysyłać też umieją :)

    z odpowiedzią w załączniku...

    KG

  • 14. Data: 2005-05-28 19:08:26
    Od: T...@s...co.uk

    In article <d6kjm9$pl7$2@news.onet.pl>, kam <X#k...@w...pl#X> wrote:

    > z odpowiedzią w załączniku...

    W formacie .doc...

    Naprawde nie ma na to przepisu, zeby urzednicy panstwowi nie uzywali
    zamknietych formatow?

    TA

  • 15. Data: 2005-05-29 23:11:09
    Temat: Odp: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik yaacek <y...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:o...@d...lubin.dialog.net.
    pl...

    > jesli ktos chcialby mi pomoc to bede wdzieczny.

    kiedys KRUK mnie straszyl zebym zaplacil 1200zl i ....zaplacilem
    po miesiacu KRUK mi dzwoni do domu i mowi ze sie pomylili i mam jeszcze
    doplacic 250zl
    oczywiscie ich wysmialem i nie odpowiadalem na zadne monity !
    na dzien dzisiajeszy czyli po 2 latach cisza ......

    Nikon

  • 16. Data: 2005-05-30 01:21:54
    Temat: Re: Odp: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nikon wrote:

> [...]
    > oczywiscie ich wysmialem i nie odpowiadalem na zadne monity !
    > na dzien dzisiajeszy czyli po 2 latach cisza ......

    A widzisz - było wyśmiać ich za pierwszym razem ;->

  • 17. Data: 2005-05-30 08:28:32
    Temat: Odp: Odp: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:d7dpq7$c08$...@o...futuro.pl...
    > Nikon wrote:
    >
    > A widzisz - było wyśmiać ich za pierwszym razem ;->

    bałem sie że to nie przejdzie bo wiedzialem ze bank mi nie odpusci
    wiec postanowilem zaplacic i miec spokoj .

    Nikon

  • 18. Data: 2005-05-30 08:43:09
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-30 03:21 Andrzej Lawa napisał(a):

    > A widzisz - było wyśmiać ich za pierwszym razem ;->

    Dlaczego? Może faktycznie był winny i chciał zwrócić dług. Co innego,
    jak dług jest urojony.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 19. Data: 2005-05-30 09:27:11
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4008$429ad218
    > Dlaczego? Może faktycznie był winny i chciał zwrócić dług. Co innego,
    > jak dług jest urojony.

    mialem faktyczny dlug , ale to 250zl nie wiem skad sie wzielo ,
    wiec to olałem sikiem prostym :-)

    Nikon

  • 20. Data: 2005-05-30 11:38:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Dlaczego? Może faktycznie był winny i chciał zwrócić dług. Co innego,
    > jak dług jest urojony.

    Popatrz na 'mordkę' - to był tzw. żart. Słyszałeś kiedyś o czymś takim?