  • 11. Data: 2017-11-01 08:31:14
    Temat: Re: Finansowanie TV kosztem emerytów i rencistów
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    news:59f8a1fd$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Z drugiej - jak sie planuje dotacje, to w naszym napietym budzecie trzeba
    > cos zmniejszyc. Albo sie bardziej zapozyczac.
    >
    > Przy czym ... nie bardzo rozumiem skad to zmniejszenie.
    > Chca emerytury obciac ? To sie nie da.
    > Chca zmniejszych koszta funkcjonowania ZUS ? To chwalebne, ale tylko do
    > pewnego stopnia.
    > Przy czym 4 mld sie tak raczej nie zaoszczedzi.
    > Bo ze PSL bedzie przeciw wszelkim cieciom w KRUS to jasne :-)
    >
    > Chyba ze ... teraz zapisali zmniejszenie, bedzie niski deficyt, a we
    > wrzesniu sie drobna poprawke wprowadzi, bo zus potrzebuje wiecej niz

    Nie zwróciłeś uwagi na to że to są zmiany w budżecie tego roku nie 2018.
    Kurski swoje dostanie jeszcze w tym roku, w przyszłym będzie inny abonament.
    Zresztą moi mężczyźni uważają że w naziemnej darmowej DTV powinien być
    obowiązkowo TVP Sport - mnie to obojętne, ale im nie. Kurski zapowiadał to
    jeszcze w lutym tego roku, ale ciągle brak na to kasy.

    Jeżeli chodzi o wykonanie tegorocznych emerytur i rent to ZUS ma nadwyżkę
    (jak KRUS to nie wiem), bo ilość ludzi która złożyła wnioski o emeryturę w
    związku z przywróceniem wieku emerytalnego jest mniejsza od zaplanowanej.
    Inna sprawa że można by te zaoszczędzone pieniądze przesunąć na przyszły rok
    np. na waloryzację.

  • 12. Data: 2017-11-01 09:51:06
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Powinien.
    I zupełnie nie rozumiem, co robią na naziemnych MUX-ach poza zajmowaniem miejsca
    takie kanały jak diskopolo czy kabarety.

    -----

  • 13. Data: 2017-11-01 09:59:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2017 o 09:51, ń pisze:
    > Powinien.
    > I zupełnie nie rozumiem, co robią na naziemnych MUX-ach

    Propagandę.

    Shrek

  • 14. Data: 2017-11-01 10:07:34
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Igrzyska dla głupoli (miłośników ciepłej wody w kranie).

    -----

  • 15. Data: 2017-11-02 13:28:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > I zupełnie nie rozumiem, co robią na naziemnych MUX-ach poza zajmowaniem miejsca
    takie kanały jak diskopolo czy kabarety.

    Dorzućź jeszcze tv trwam.

  • 16. Data: 2017-11-03 09:16:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Nov 2017 10:07:34 +0100, ń napisał(a):

    > Igrzyska dla głupoli (miłośników ciepłej wody w kranie).

    To już szczęśliwie przeszłość. Miłośnicy zimnej wody z potoku mogą do woli
    napawać się dowcipami z "W tyle wizji" i nieśmiertelnymi kupletami Jana
    Pietrzaka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 17. Data: 2017-11-03 12:42:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-03 o 09:16, Olin pisze:

    > To już szczęśliwie przeszłość. Miłośnicy zimnej wody z potoku mogą do woli
    > napawać się dowcipami z "W tyle wizji" i nieśmiertelnymi kupletami Jana
    > Pietrzaka.

    Teraz to sie fajne "Szkło Kontaktowe" ogląda.

    --
    animka

  • 18. Data: 2017-11-18 20:35:48
    Od: b...@g...com

    użytkownik Animka napisał:
    > Poseł PSL Mieczysław Kasprzak wyraził w środę oburzenie projektowanymi
    > przez rząd zmianami w budżecie na 2017 r.

    OK, dali Kurskiemu kasę, ale za chja nie pojmuję jak w grudniu zabiorą
    rencistom i emerytom.

    > Przypomniał, że w marcu tego roku
    > ludowcy złożyli w Sejmie projekt ustawy, która znosi abonament
    > radiowo-telewizyjny. "I co się dzieje?

    Picu picu, baju baju. Co jak co, ale o łabonamencie to niech peło&psl
    z grzeczności milczą. Niech PSL zajmie się lepiej biednymi rolnikami
    co to tracą na jabłkach, no i tymi zwierzętami futerkowymi co kaczor
    chce zakazać ich hodowli.

    Łabonamenta zostawta w spokoju, nic żeśta w tej sprawie nie zrobili
    poza obiecankami głupiemu ludowi które skończyły się wkurwieniem
    emerytów jak dostali pisma.

  • 19. Data: 2017-11-18 20:59:09
    Od: b...@g...com

    użytkownik Marcin Debowski napisał:
    > Chodzi to, że łamiesz prawo
    > autorskie.

    Z czego wyłączone są:
    cyt:
    4) proste informacje prasowe.

    Prosta informacja prasowa jak się wydaje dotyczyć może jedynie podstawowego efektu
    pracy dziennikarza, powinna być pozbawiona komentarza i oceny.

    No więc ja w tekście nie widzę komentarza dziennikarskiego ani oceny,
    są same suche fakty, więc nie da się podciągnąć pod autorskie, być może
    pod inne, ale nie autorskie.

  • 20. Data: 2017-11-19 02:10:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-18, b...@g...com
    <b...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Prosta informacja prasowa jak się wydaje dotyczyć może jedynie podstawowego efektu
    pracy dziennikarza, powinna być pozbawiona komentarza i oceny.

    Prosta informacja prasowa to np.

    Dnia tego a tego, czarne BMW z nieustalonych przyczyn uderzyło we wsi
    Wąkowody w płot należący do lokalnej parafii. Kierowca zbiegł. Szkody
    oszacowano na 48tys pln.

    --
    Marcin