  • 31. Data: 2005-03-26 16:17:54
    Temat: Re: Filmowanie na terenie hipermarketu
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości

    > W ktorym konkretnie miejscu sie grubo myle???

    jesli np chodzi o robienie zdjec.IMO mozesz robic zdjecia produktom bo
    chcesz wybrac najlepsza oferte, i nikt ci zabronic tego nie ma prawa

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 32. Data: 2005-03-26 16:18:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    castrol <j...@w...cruso.pl> napisali:

    > i tu sie grubo mylisz :)
    > Do sklepu masz prawo wejsc, zapoznac sie z oferta (spisac ceny, obejrzec
    > towary itp itd), wyjsc ze sklepu nie kupujac nic, isc do innego zrobic to
    > samo, isc do jeszcze innego i tez zrobic to samo, potem wrocic do ktoregos z
    > tych sklepow i zakupic.

    W ktorym konkretnie miejscu sie grubo myle???

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 33. Data: 2005-03-26 16:22:07
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    castrol <j...@w...cruso.pl> napisali:

    > jesli np chodzi o robienie zdjec.IMO mozesz robic zdjecia produktom bo
    > chcesz wybrac najlepsza oferte, i nikt ci zabronic tego nie ma prawa

    Podstawa prawna?

  • 34. Data: 2005-03-26 17:16:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Podstawa prawna?

    konstytucja RP. Jeżeli zaś wiesz o podstawie prawnej ZAKAZUJĄCEJ, to się
    z nami podziel wiedzą
    ;-)

    M.

  • 35. Data: 2005-03-26 17:23:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > konstytucja RP. Jeżeli zaś wiesz o podstawie prawnej ZAKAZUJĄCEJ, to się
    > z nami podziel wiedzą
    > ;-)

    Wiesz, może to sklep wojskowy z tajnymi produktami o szczególnym
    znaczeniu strategicznym ;->

  • 36. Data: 2005-03-26 17:45:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiesz, może to sklep wojskowy z tajnymi produktami o szczególnym
    > znaczeniu strategicznym ;->

    Gumiaki i tuszonka?
    ;-)

    M.

  • 37. Data: 2005-03-26 18:13:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisali:

    > konstytucja RP.

    Doprawdy??? Ktory artykol gwarantuje mi mozliwosc
    robienia zdjec w supermarketach?

    > Jeżeli zaś wiesz o podstawie prawnej ZAKAZUJĄCEJ, to się
    > z nami podziel wiedzą

    Jezeli wiesz o podstawie prawnej ZAKAZUJACEJ mi konsumpcji jedzenia i
    napojow, ktore przynioslem ze soba do knajpy, to podziel sie ze na wiedza.
    Znam kilka lokali, ktore mi sie podobaja, ale ceny maja zbojeckie.
    Ich wlasciciele twierdza, ze zeby pic tam browar, to musze go najpierw od
    nich kupic. Chcialbym wyprowadzic ich z bledu i przy okazji zaoszczedzic
    kase...

  • 38. Data: 2005-03-26 18:37:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > nich kupic. Chcialbym wyprowadzic ich z bledu i przy okazji zaoszczedzic

    Alkohhol? Proszę bardzo:

    Art. 43 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

    1. Kto spożywa napoje alkoholowe wbrew zakazom określonym w art. 14 ust.
    1 i 2a-6 albo nabywa lub spożywa napoje alkoholowe w miejscach
    nielegalnej sprzedaży, albo spożywa napoje alkoholowe przyniesione przez
    siebie lub inną osobę w miejscach wyznaczonych do ich sprzedaży lub
    podawania podlega karze grzywny.

    Co do zywności - dla mnie możesz nawet wejść z własnymi kanapkami na bal
    sylwestrowy w najlepszym lokalu w kraju :-P

    M.

  • 39. Data: 2005-03-26 18:45:24
    Od: "m." <m...@w...pl>

    wiadomości news:d23q2b$g23$1@opal.futuro.pl...

    > ROTFL
    >
    > Kolejny mieszkajacy w w sklepie się znalazł ;->

    Do twojej wiadomości: nie mieszkam w sklepie.
    Ale dla ceibie to obojętne czy własność prywatna, czy nie. Dlaczego
    mieszkanie traktujesz jak własność prywatną, a sklep nie? A kwetsia klubów i
    selekcji przy wpuszczaniu? Też niesprawiedliwa, nielegalna czy dozwolona?
    A rozmaite stowarzyszenia, do których przyjmowane są tylko niektóre osoby?
    Ech, mam nadzieję że nie jesteś prawnikiem.

    m.

  • 40. Data: 2005-03-26 18:59:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m. wrote:

    > Do twojej wiadomości: nie mieszkam w sklepie.

    Znaczenia słowa "sarkazm" też nie rozumiesz.

    > Ale dla ceibie to obojętne czy własność prywatna, czy nie. Dlaczego
    > mieszkanie traktujesz jak własność prywatną, a sklep nie? A kwetsia klubów i

    Pomijając już taki detal, który powtarzam do znudzenia, że sklep może
    być np. własnością spółdzielczą, dlaczego wypaczasz moje słowa?

    Masz pełne prawo dysponować swoim lokalem: możesz otworzyć w nim sklep -
    i wtedy np. nie możesz odmówić obsłużenia kogoś, kto ci np. pokazał
    język - a możesz też tam sklepu nie otwierać, urządzić tam sobie
    mieszkanie i nie wpuszczać np. rudych.

    > selekcji przy wpuszczaniu? Też niesprawiedliwa, nielegalna czy dozwolona?
    > A rozmaite stowarzyszenia, do których przyjmowane są tylko niektóre osoby?

    Dlaczego mylisz zamknięte kluby "tylko dla członków" z *_PUBLICZNIE_*
    dostępnymi placówkami handlowymi?

    > Ech, mam nadzieję że nie jesteś prawnikiem.

    Nie twój zasmarkany interes, kim jestem.