  • 11. Data: 2023-07-22 14:50:03
    Temat: Re: Fikołki prawnicze część druga
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2023 o 14:47, nadir pisze:

    > A tej kobiecinie co podobno przerwała ciążę i chciała popełnić
    > samobójstwo to przedstawiono jakąś listę z radcami/adwokatami?

    Ale ona nie była ani zatrzymana, ani podejrzana ani nawet nie była
    świadkiem. W sumie pewnie się okaże, że żadnych czynności z nią nie
    przeprowadzali. Więc rozejdzie się po kościach - komendant się tylko
    przeprosin domagał więc jak przeprosi to jej odpuszczą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-07-22 15:17:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.07.2023 o 14:50, Shrek pisze:

    > Ale ona nie była ani zatrzymana, ani podejrzana ani nawet nie była
    > świadkiem.

    Tak podejrzewam, nie wiem tylko dlaczego w taki razie zrobili jej
    kontrolę osobistą?

    > W sumie pewnie się okaże, że żadnych czynności z nią nie
    > przeprowadzali. Więc rozejdzie się po kościach - komendant się tylko
    > przeprosin domagał więc jak przeprosi to jej odpuszczą:P

    Komendant to póki co nie przeprosił jeszcze za granatnik, więc może się
    bujać.

  • 13. Data: 2023-07-22 15:22:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2023 o 15:17, nadir pisze:

    > Tak podejrzewam, nie wiem tylko dlaczego w taki razie zrobili jej
    > kontrolę osobistą?

    Bez żadnego trybu?

    > Komendant to póki co nie przeprosił jeszcze za granatnik, więc może się
    > bujać.

    Ale to ona komendanta ma przeprosić:P No i jego ludzi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-07-22 16:03:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2023 o 14:47, nadir pisze:
    > A tej kobiecinie co podobno przerwała ciążę i chciała popełnić
    > samobójstwo to przedstawiono jakąś listę z radcami/adwokatami?
    A przysługiwał jej adwokat z urzędu? Bo nie wiem, czy w ogóle rozumiesz,
    o czym tu piszemy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-07-22 23:28:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A przysługiwał jej adwokat z urzędu? Bo nie wiem, czy w ogóle rozumiesz,
    > o czym tu piszemy.

    Doskonale rozumiem o czym tu piszemy.
    Nie rozumiem na jakiej podstawie dokonano u niej kontroli osobistej i na
    dodatek w szpitalu? Bo może faktycznie potrzebny był jej adwokat,
    niekoniecznie z urzędu.

  • 16. Data: 2023-07-22 23:36:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2023 o 23:28, nadir pisze:
    > Doskonale rozumiem o czym tu piszemy.
    > Nie rozumiem na jakiej podstawie dokonano u niej kontroli osobistej i na
    > dodatek w szpitalu? Bo może faktycznie potrzebny był jej adwokat,
    > niekoniecznie z urzędu.

    To czemu pytasz, w jaki sposób zrealizowano jej prawo do wyboru adwokata
    z urzędu, skoro sam piszesz, że raczej nie był jej z urzędu potrzebny?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 17. Data: 2023-07-23 03:41:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bez żadnego trybu?

    Poddała się dobrowolnie :)

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2023-07-23 06:55:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poddała się dobrowolnie :)

    No właśnie nie bardzo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-07-23 13:48:00
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dokładnie. I o tym pisałem i ja i dawid. System _losowego_ przydziału
    > spraw może wylosować w tym przypadku sędziego marka bogdanowicza albo
    > sędziego marka bogdanowicza ewentualnie sędziego marka bogdanowicza.

    OK, myślałem, że uważasz iż da się wylosować 4-5.

  • 20. Data: 2023-07-23 20:30:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    > To czemu pytasz, w jaki sposób zrealizowano jej prawo do wyboru adwokata
    > z urzędu, skoro sam piszesz, że raczej nie był jej z urzędu potrzebny?

    A taki nie z urzędu był jej potrzebny?