  • 1. Data: 2005-08-01 18:08:07
    Temat: Fikcyjna umowa - zlecenie, proszę o opinie.
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Witam,
    szef zaproponował mi długo oczekiwaną przeze mnie podwyzkę, jednak ... nie
    ma tak łatwo. Zasugerował, aby ta umowa była wystawiona na kogoś innego,
    poprostu mam znaleźć osobę, na która firma wystawi zlecenie, a kasę w
    praktyce dostanę ja. Dla mnie wszystko jasne, tyle, że zastanawia mnie czy,
    jesli zaproponuję taki układ np osobie zarejestrowanej w Urzedzie Pracy i
    rzeczywiście bezrobotnej to czy Urzad Skarbowy w przyszłym roku zobowiąże tę
    osobę do zwrotu jakiejś kasy ... Zupełnie nie znam się na podatkach.
    Serdecznie proszę o opinie, byle nie natury etycznej:).
    pzdr,
    Monika

  • 2. Data: 2005-08-02 00:41:04
    Temat: Re: Fikcyjna umowa - zlecenie, proszę o opinie.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Monika wrote:
> [...]
    > osobę do zwrotu jakiejś kasy ... Zupełnie nie znam się na podatkach.
    > Serdecznie proszę o opinie, byle nie natury etycznej:).

    Kłamstwo ma krótkie nogi, więc wcześniej, czy później ktoś za to beknie.
    Ja bym na twoim miejscu w to nie wchodził.
    Jednorazowo można taki numer zrobić, ale na więcej niż raz to bym sie
    nie pisał.
    Po co ci sprawa na karku. Za młoda jesteś.

  • 3. Data: 2005-08-02 07:47:18
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

> [...]

    > osobę do zwrotu jakiejś kasy ... Zupełnie nie znam się na podatkach.
    > Serdecznie proszę o opinie, byle nie natury etycznej:).

    ciekawe czego szef przedmowczyni chce uniknac?
    przeciez ZUS pewnie i tak placi ..... wiec o co tu biega?
    TB

  • 4. Data: 2005-08-02 11:16:58
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Tomasz Bednarz <tb(usunTO)@internet.pl> napisał(a):

    > ciekawe czego szef przedmowczyni chce uniknac?
    > przeciez ZUS pewnie i tak placi ..... wiec o co tu biega?

    OZUSowania kwoty podwyżki? Zapewne miałoby to być raczej nieoZUSowana umowa o
    dzieło.

    JoP

  • 5. Data: 2005-08-05 15:34:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 Aug 2005 11:16:58 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
    <j...@g...pl> wrote:

    >OZUSowania kwoty podwyżki? Zapewne miałoby to być raczej nieoZUSowana umowa o
    >dzieło.
    albo nieozusowana umowa zlecenie.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum