-
1. Data: 2004-12-09 23:37:20
Temat: Felerna kanapa
Od: krzjan11 <k...@w...pl>
Witam!
Mam następujący problem i nie wiem co zrobić. Kupiłem kanapę, w domu po
wniesieniu okazało się ze znacznie rózni sie ona od tej wystawionej w
sklepie. Nie jest to kwestia koloru ale wykonania, bardzo niedbale
zszyta i niedolkanie zrobiona, niesymetryczna(!). Nie jestem jakos
bardzo wymagajacy ale czego stakiego naprawde nie moge zaakceptowac,
szczegolnie ze nie byla to zadna promocja i sama kanapa nie byla tania.
Jutro ide do sklepu żądac wymiany ewentualnie zwrotu pieniedzy. Wpadlo
mi do glowy czy nie powinienem sfotografowac kanapy wystawionej w
salonie? Tak na wszelki wypadek gdybym otrzymal odpowiedz negatywna i
musial swoich dochodzic w sadzie. Zdjecia doskonale pokazalyby
niedbalstwo i ewidentna roznice w wykonaniu tylko czy jam mam prawo
robic zdjecia w sklepie i czy to w ogole mam sens. Proszę o rade.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
-
2. Data: 2004-12-10 07:30:41
Temat: Re: Felerna kanapa
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <cpanqu$bso$1@nemesis.news.tpi.pl>, krzjan11 wrote:
> Mam następujący problem i nie wiem co zrobić. Kupiłem kanapę, w domu po
> wniesieniu okazało się ze znacznie rózni sie ona od tej wystawionej w
> sklepie. Nie jest to kwestia koloru ale wykonania, bardzo niedbale
> zszyta i niedolkanie zrobiona, niesymetryczna(!). Nie jestem jakos
> bardzo wymagajacy ale czego stakiego naprawde nie moge zaakceptowac,
> szczegolnie ze nie byla to zadna promocja i sama kanapa nie byla tania.
> Jutro ide do sklepu żądac wymiany ewentualnie zwrotu pieniedzy. Wpadlo
> mi do glowy czy nie powinienem sfotografowac kanapy wystawionej w
> salonie? Tak na wszelki wypadek gdybym otrzymal odpowiedz negatywna i
Jeśli ma wady które są wadami w ogólnym rozumieniu tego słowa (niechlujne
wykonanie np.) to wystarczyć powinna kanapa, ale zdjęcia tez nie
zaswzkodzą.
> musial swoich dochodzic w sadzie. Zdjecia doskonale pokazalyby
> niedbalstwo i ewidentna roznice w wykonaniu tylko czy jam mam prawo
> robic zdjecia w sklepie i czy to w ogole mam sens. Proszę o rade.
No to wal śmiało. A jak chcesz wiedziec jak skutecznie reklamować, to
poczytaj archiwum tej grupy, grupy pl.misc.konsumenci lub strony
www.federacja-konsumentow.org.pl. To co cię interesuje to sie nazywa
"niezgodność z umową". Pamiętaj, że sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty
transportu (co może być przy kanapie istotne).
--
Marcin
-
3. Data: 2004-12-11 10:25:32
Temat: Re: Felerna kanapa
Od: krzjan11 <k...@w...pl>
Marcin Debowski napisał(a):
> No to wal śmiało. A jak chcesz wiedziec jak skutecznie reklamować, to
> poczytaj archiwum tej grupy, grupy pl.misc.konsumenci lub strony
> www.federacja-konsumentow.org.pl. To co cię interesuje to sie nazywa
> "niezgodność z umową". Pamiętaj, że sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty
> transportu (co może być przy kanapie istotne).
Bardzo dziekuje za dopowiedz. Okazało sie, ze kanapa jast wykonana z
innego materialu niz ta na wystawie (ten sam kolor lecz zupełnie inny
gatunek tkaniny).