  • 21. Data: 2013-12-03 20:18:10
    Temat: Re: Fałszywe dane osobowe
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-30 22:58, Garg07. pisze:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:l7d6da$cai$1@node2.news.atman.pl...

    > Kurna bystrzachy się znalazły szybsze ode mnie. Też sam od razu to samo
    > stwierdziłem o tej analfabecie :)

    To nie analfabetyzm. To "ideologia" durnej trollicy

    --
    Sonn

  • 22. Data: 2013-12-03 20:20:04
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-30 16:14, WOJO pisze:
    > Storotka, czym się zajmujesz w realu, pytam zupełnie poważnie?
    > WOJO

    Robi za tarczę w czasie gdy "szczelają" do niej w sądzie pracy tudzież
    łamią jej rence

    --
    Sonn

  • 23. Data: 2013-12-03 20:21:55
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-30 23:32, WOJO pisze:

    > Nie ukrywam, że sposób przez Nią wybrany mnie drażni i zwyczajnie po
    > paru słowach, nie czytam dalej, ale ma charyzmę.

    Co ma? Pogięło cię?

    --
    Sonn

  • 24. Data: 2013-12-03 20:24:14
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-01 01:28, Moon pisze:

    > Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k...@1...pl> napisał w
    > wiadomości news:2zvf7jpj3nsr.1j3arxxfhtgis.dlg@40tude.net...

    > Skoro nie ma osoby, nie ma danych osobowych.
    > Dane osobowe są związane inherentnie z osobą.
    >
    > Jak napiszesz "sierotka Marysia, ulica Muchomorkowa 6, Gównowice" to nie
    > tworzysz "danych osobowych".
    >
    > Eeee, trollujesz.

    I znowu Muniek nie zrozumiałeś...

    --
    Sonn

  • 25. Data: 2013-12-04 11:42:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Dec 2013, Sonn wrote:

    > Co ma? Pogięło cię?

    Poczytaj jakieś komentarze do blogów i artykułów prasowych,
    to będziesz widział te tłumy porwane stanowiskiem Stokrotki.
    Czego chcieć (przepraszam: "hcieć") więcej?
    Niemal definicja char... wróć, haryzmy! ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2013-12-06 09:55:34
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:l7cvoc$5bd$1@node2.news.atman.pl...

    > Wykłada *hemię*.

    Albo "hemiorojdy" na trasie ;)

  • 27. Data: 2013-12-08 23:42:08
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    ną zajadłością walczy o zmiany, co w
    > rzeczywistości wirtualnej.
    > Może warto ten talent wykorzystać w innej dziedzinie?
    > Nie ukrywam, że sposób przez Nią wybrany mnie drażni i zwyczajnie po
    > paru słowach, nie czytam dalej, ale ma charyzmę.

    I jeszcze szczela w sądzie.

  • 28. Data: 2013-12-09 01:47:23
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-08 23:42, Jingiel pisze:
    > ną zajadłością walczy o zmiany, co w
    >

    > I jeszcze szczela w sądzie.

    To nie ona szczela tylko do niej szczelali i nie w "sądzie" tylko w
    "sondzie".
    Ortografi sie mósisz naóczydź.

    --
    Sonn