  • 81. Data: 2019-09-27 15:59:47
    Temat: Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Sąd podziela argumentację JFa, że jak ktoś coś darował to jest to de
    > facto niekorzystne rozporządzenie mieniem? Zacytujesz? :)
    >
    > Z tych wycinków prasowych, które JF wkleił to wynika, że facetowi te
    > pieniądze mogła zabrać owa żona, np. z ich wspólnego konta, co oznacza,
    > że nie przywłaszczył. Co do oszustwa to trzeba wykazać zamiar a z
    > tym jest zawsze kłopot. Tym może tłumaczyć decyzję sądu, a nie gadaniem,
    > że jak sie darowuje komuś majątek to się nim rozporządza niekorzystnie
    > co do zasady.

    Moim zdaniem darczyńcy powinni wnieść do sądu (za pośrednictwem adwokata
    poszkodowanego) pozew o zwrot pieniędzy na to konto, z którego
    przekazali." Bilans musi wyjść na zero".

    --
    animka

  • 82. Data: 2019-09-27 16:09:36
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 09:12, J.F. pisze:

    > Ale niekorzystnego :-)

    > Oj tam - pomogles innemu potrzebujacacemu :-)

    > I to bylby dobry argument ... ale przyznaj - chciales pokazac ze
    > Szydlo nie lubisz, a nie tam potrzebujacemu pomoc :-P
    > A tego Ziobrotura popierac nie bedzie :-)

    > A widzisz - i tu trzeba zajrzec do KK.
    > Jak zbieral, to zbieral na SC. A potem sprawa sie przedluzyla,
    > przyszedl komornik, sam stal sie w potrzebie ...
    >
    > A tu jeszcze cos pisza ze sam tego nie zabral czy ze zona stala sie w
    > potrzebie.

    Nie główkuj "filozofku z Marsa".
    Sam powiedział bezczelnie, że dał żonie.

    --
    animka

  • 83. Data: 2019-09-27 17:23:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 08:05, z pisze:

    > ja pier... A pomoc staruszce na ulicy jest z zasady niekorzystnym
    > rozporządzeniem swoimi mięśniami?
    > Skąd Wy się pourywaliście?

    Przeczytaj jeszcze raz co kto napisał i co z tego wynika. Bo nie błysnąłeś.

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2019-09-27 17:38:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 12:47, Trefniś pisze:
    > Prokuratura nie może milcząco założyć, że ktoś został oszukany. Chyba,
    > że zostanie powiadomiona o przestępstwie, ale wtedy pewnie i tak
    > skończyłoby się powództwem cywilnym.

    I dziwić się że jest takie poparcie w narodzie na zrobienie porządku z
    wymiarem sprawiedliwości ;-) jak taki dyrdymały pociskacie

    Co mi pier...icie o żonie. Facet oszukał kupę ludzi. ma być ścigany może
    wyrok złagodzony, może zadośćuczynienie rozłożone na raty ale ma być
    ŚCIGANY BO OSZUKAŁ.

  • 85. Data: 2019-09-27 18:02:28
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 17:38 z <...@...pl> pisze:

    > I dziwić się że jest takie poparcie w narodzie na zrobienie porządku z
    > wymiarem sprawiedliwości ;-) jak taki dyrdymały pociskacie

    Nadal nie odróżniasz wymiaru sprawiedliwości od organów ścigania.

    Prokuratura powinna postawić zarzuty twoim rodzicom i nauczycielom, że
    uczynili cię analfabetą funkcjonalnym. A to może skutkować wieloma
    przykrościami w całym życiu. O ile już nie skutkuje.

    > Co mi pier...icie o żonie. Facet oszukał kupę ludzi. ma być ścigany może
    > wyrok złagodzony, może zadośćuczynienie rozłożone na raty ale ma być
    > ŚCIGANY BO OSZUKAŁ.

    Wpłaciłeś na Seicento? Złóż doniesienie do prokuratury.

    EOT

    --
    Trefniś

  • 86. Data: 2019-09-27 18:29:01
    Temat: Andrzej Adam Filip
    Od: u2 <u...@o...pl>

    A. Filip w Message-ID: <a...@w...eu> zeznaje:

    > [ Mogę się mylić ("niedokładnie" pamiętać) bo nawet nie chce mi się tej
    > tragifarsy śledzić dokładnie kosztem własnego czasu ]

    Tak oto Jądruś się poddał i obiecał, że tematów na usenecie zmieniać nie
    będzie -- świadomie..

  • 87. Data: 2019-09-27 18:41:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 18:02, Trefniś pisze:
    > Prokuratura powinna postawić zarzuty twoim rodzicom i nauczycielom

    Co Cię tak zabolało? To że logika, rozum, sprawiedliwość i moralność
    rozjechała się z twoim obrazem świata? ;-)

  • 88. Data: 2019-09-27 18:51:55
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 18:41 z <...@...pl> pisze:

    > Co Cię tak zabolało? To że logika, rozum, sprawiedliwość i moralność
    > rozjechała się z twoim obrazem świata? ;-)

    Ależ to, co wypisujesz, to nie jest ani logika, ani rozum, ani
    sprawiedliwość, ani moralność.
    To jest zwyczajne zawracanie głowy.
    Poza tym radzę, żebyś świat _obserwował_ zamiast sobie wyobrażać (twój
    "obraz świata").
    Będzie ci łatwiej.

    --
    Trefniś

  • 89. Data: 2019-09-27 19:07:07
    Temat: Re: Andrzej Adam Filip
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 18:29, piździak pisze:
    > A. Filip w Message-ID: <a...@w...eu> zeznaje:

    > Tak oto Jądruś się poddał i obiecał, że tematów na usenecie zmieniać nie
    > będzie -- świadomie..

    nie ściemniaj piździak:)))))))))))

    --
    I love love